11

8.8K 1.1K 567
                                    

Haiiii, ben geldiiim. CV'ye bir ilham geliverdi dedim fırsat o fırsat bölümü yazayım da paylaşayım. Çok geçe kalmadan yetiştirebildiğim için mesudum ehehe :D

Yazım yanlışlarım varsa affoluna, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

**

"Benimsin demiştim." dedi sıktığı dişleri arasından kelimelerin üstüne basa basa vurguladı.

"Odaya çıkıyordum, seni kıskanç." diyerek çenesinin altını sıvazlayıp ona göz kırptım. Tam döneceğim sırada buna izin vermedi.

Beni asla beklemediğim bir hamleyle kucağına alıp müthiş bir hızla sırtımı duvara çarptırdığı gibi dudakları ağzıma sıkıca kapandı.

Dudaklarımızı o kadar haşin bir şekilde birleştirdi ki, beni feci halde gafil avladığı için genzimden fırlayarak dudaklarının arasına karışan iniltimin önüne geçemedim.

Alfa gözleri açığa çıkarken, devleşen göz bebeklerine odaklandım. Her ne kadar hırçın ve baskılı öpüyor olsa bile, bulduğum ilk fırsatta öpücüğüne karşılık verdim. 

Gittikçe derinleşen öpüşmemiz, Seojun'un alay dolu ve irite edici sesi kulaklarımı doldurdu.

"Alfa kurt Kim Taehyung'un kurt ailesi sarayına neden bir vampir aldığı çok açık ortada."

Seojun'un sesiyle birlikte Taehyung hırçın bir şekilde birleştirdiği dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdı. Eşleşen dudaklarımız ayrılınca dudaklarımda bıraktığı o sıcak ve ıslak dokunuşu içimi titretti.

"Alfa Taehyung düşman soyundan birine mi aşık olmuş vah vah vah." Seojun, Taehyung'u çileden çıkartacak şekilde tiye alırcasına bir üslupla konuşmaya devam ettiğinde Taehyung burnundan sert bir nefesi havaya saldı.

"Bu seni hiç alakadar etmez Seojun!" diye gür sesiyle kulaklarımı çınlattı. Kolları arasında beni tutmaya devam ederken omuzları aldığı derin nefesleri nedeniyle sarsılıyordu.Yüzü milimine dek kaskatı kesilmişti ve korkutucu şekilde öfkeli görünüyordu. Tehlike arz edecek kadar sinirlenmişti. Kafasından, kulaklarından dumanlar çıkacaktı neredeyse. Yüzü kıpkırmızı kesilmişti ve damarları belli oluyordu.

"Taehyung." diye mırıldandığımda, beni duymazdan geldi. Ona sakin kalmasını söyleme fırsatını bana vermedi.

Beni kucağından indirdiği gibi alfa hızıyla Seojun'un dibinde bitti.

Seojun'un yakalarından tuttuğu gibi -karşısındakinin delta ve ondan daha güçlü olmasını önemsemeden- onu vakit kaybetmeden şarap vitrinlerinin olduğu bölüme fırlattı. Saliseler içerisinde gözlerimin önünde birbirlerine yeniden saldırarak kavga etmeye başlamaları bir oldu.

"Üst sınıfından birine saygılı ol Taehyung!" Seojun, pençelerini çıkararak Taehyung'a saldırdığında panikle duvara yapışıp kaldım.

Kavgaları ciddi bir boyuta ulaşıyordu ve hiçte şakalaşıyor gibi görünmüyorlardı. Siktir onları durdurabilecek kadar güçlü değildim ve aralarına da giremezdim.

"Kavga etmez misiniz lütfen!" diye bağırarak söze atıldığımda, her ikisi de bana zerre kulak asmadı. İkisinin de gözü dönmüştü. Aynı soydan olmalarına rağmen ikisi ezeli düşman gibi kapışıyorlardı resmen!

Salonda birbirlerini yerden yere vurup her şeyi kırıp paramparça ediyorlardı. Bir delta ve bir alfa birbirine düşmüştü ve ben aralarında kalmıştım. Siktir ya!

Salon kısacık sürede izdiham yerine dönüşmüştü. Delta Seojun, Taehyung'u yerden kaldırdığı gibi tavana doğru fırlattığında, avizeye çarpan Taehyung inleyerek yere müthiş bir gürültüyle kapaklandı.

CRAZY VAMPIRE • TAEKOOK  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin