15

8K 947 436
                                    

Haiii, ben geldiiim. Huh, paslanmışım CV için. 20'de final olur diye düşünüyorum. Ama belli de olmaz, duruma göre. ^^

Yazım yanlışlarım varsa affoluna, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

**

Elimdeki viski dolu bardağı kafaya dikip masaya gürültüyle bırakırken ağzımı şapırdattım.

Bara gireli dakikalar olmuştu ve dans pistinde çılgınlar gibi dans eden onca insan varken, Taehyung hiç oralı görünmüyordu.

İçkisini sakince yudumlarken, ayağa fırlayıp önüne geçmemle birlikte bakışları gözlerime odaklandı.

Viski bardağını sıkıca kavrayan parmaklarına dokunup bileğinden yakaladığım gibi onu ayağa kalkması için çekiştirirken, bir yandan da söylendim. "Hadi, dans edelim. Buraya eğlenmeye geldik, boş boş oturmaya değil."

"Ben anlamam." diye homurdanarak başını iki yana sallayarak onu ayağa çekmeme müsaade etmedi.

"Twerk at demiyorum Taehyung. Dans et, kasıntı gibi oturuyorsun burada ya. Biraz salsana kendini, şu alfa kurdunun gururunu bir kenara bırak, omuzlarından at şu yükü."

Huysuzca söylenirken, Taehyung'u istikrarla çekiştirmeye devam ettiğimde, kısık bir sesle kıkırdadı. Yüzündeki o ciddi ifadesi yerini neredeyse neşeli sayılabilecek bir gülücüğe devretti.

Bu kez onu ayağa çekmeme izin verdi. Bardağındaki viskisi çalkalanıp parmaklarına sıçradı. Bunu önemsemeden bardağındaki geri kalan viskinin ziyan olmasını istemiyor gibi kafaya dikti. Bardağı masaya bıraktığı gibi elini kıyafetine süreceği sırada uzanıp dilimle parmak boğumlarını, parmaklarını ve elinin üstünü yalayıp viskiden arındıracak şekilde temizledim.

"Bana böyle gelme Jeon, yoksa seni şu masaya yatırır beceririm." İddialı sözleri karşısında kıkırdayarak geri çekilip dilimi dudaklarımın üstünde bir tur gezdirdim. Bu sırada göz kontağımızı katiyen koparmamıştık.

İcraat beklemeyi hedeflediğim bu sözler sanki hiç kasıklarımı sızlatmamış gibi, "Herkesin içinde?" diye dalgacı bir şekilde konuşurken kaşlarımı itinayla havalandırıp indirdim.

"Al sana eğlence işte." diyerek omzunu umursamaz bir tavırla silktiğinde kahkaha attım. "Daha güzel bir eğlence olamazdı gerçekten. Şayet kurt soyundan olsaydım, şuracıkta indirirdim iç çamaşırımı. Zerre siklemezdim bizi izleyen onca insanı."

Alt dudağını ısırarak başını olumlu anlamda salladı ağır ağır. "Yani benimle sevişmek istiyorsun?"

Sorusuyla birlikte kıkırdayarak ona cevap vermek yerine bileğinden çekiştirerek dans pistine doğru yönelttim.

İnsan kalabalığının arasına girip durduğum gibi ona döndüğüm sırada kulağıma yaklaştı. Müziğin sesini bastıracak, gür sesi eşliğinde kulağıma, "Jeon, cidden ben anlamam." diye huysuzca homurdandı.

"İki yana salın." dedim ve ellerimi geniş omuzlarına yerleştirdiğimde gözlerini devirdi.

Onun bedeninden destek alarak kalçalarımı sallamaya başladığımda, o sabit bir şekilde durup yalnızca beni izlemekle yetindi.

"Odun musun Taehyung ya, direk yutmuş gibi duruyorsun resmen. Bir kollarını oynat bari." diye kaşlarım çatık bir şekilde çıkıştım.

Buna eş zamanla da ellerimi omuzlarından sürükleyerek kollarını sıkıca kavrayıp oynatması için çekiştirdim.

"Jeon, sen oyna ben seni izleyeyim. Bak bu çok daha güzel." dediğinde dudaklarımı şişirerek ofladım.

"Teklifini beğenmedim." diye söylendim geveleyerek. Bakışlarım,  yanıp sönen ışıkların ardından tek başına dans edip beni izleyen erkeğe kaydığında dudaklarım beğeniyle büküldü.

CRAZY VAMPIRE • TAEKOOK  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin