Haiii, ben geldiiim. CV'yi özlemişiim, biraz koptum kurgudan açıkçasııı. Epeydir bölüm yazamıyorum, beklettiğim için üzgünüm. Hastayım ama biraz da olsa kendimi iyi hissedince CV yazmak istedim, böyle bir ilhamım gelince hadi dedim fırsat bu fırsat yazmaya çalış Şevval. Biraz kısa oldu, bir sonraki bölümü biraz daha uzun tutmaya çalışıp telafi ederim <33
Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
**
Dilimi dudaklarımın üstünde iştahla gezdirip Taehyung'un yanında soluğu aldım.
Vampir hızımla saliseler içerisinde yanına varmıştım. "Benimkisi kadar taze kan bulamazsın, gel beslen bakalım." dedi ve işaret parmağıyla boynuna vurduğunda bir an bile beklemeden kucağına atlayarak dişlerimi boynuna sapladım.
Isırığımla birlikte, genzinden derin bir hırıltı yükselirken dişlerimi yumuşak derisinin derinliklerine gömdüm.
Kanı, yıllanmış bir şaraptan daha lezzetli ve tazeydi. Cennet gibi hissettirmişti. İçtikçe sarhoş oluyordum sanki.
"Beslen bakalım hırçın, cüretkâr vampir seni." Taehyung'un hırlamalarını bölen derin sesiyle birlikte, kendimi güçlükle durdurmayı başardım.
Vücudundaki tüm kanını emip kendimi kaybetmeme ramak kalmıştı. Tanrı aşkına, kanı kelimenin tam anlamıyla büyüleyiciydi.
Mest olmuş bir şekilde dişlerimi onun derinliklerinde kaybolduğum derisinden ayırmayı başarıp geri çekildim.
Dudaklarıma bulaşan o eşsiz kanı başımı geri çekmemle birlikte boynu ile dudaklarım arasında ince bir köprü oluşturdu.
Çenemden boynuma doğru kayan kanını, dilimle özenle yalayarak temizleyip yuttum. Dilimi damağıma vurarak şaklatırken, kanıyla beslenmiş olmanın verdiği o enerjiyle ciddi anlamda iyi hissettiğimi fark ettim.
"Bitti mi?" diye sordu, açığa çıkan alfa gözleri ışıldıyordu. "Hayır, ama devam edersem tüm kanını kurutup iskeletini çıkartabilirdim." dediğimde kısık bir sesle kıkırdayarak dilini çenemde boydan boya gezdirdi.
"Kucağımda çok rahatsın sanırım?" diye sordu bu kez. Derin sesi geceye karıştı.
Kıkırdayarak yavaşça kucağından kayıp saliseler içerisinde ayak tabanlarımın zeminle olan temasını sağladım.
Taehyung'un, ısırdığım boynuna kaydı bakışlarım. Kurdu ısırık izimin yavaş yavaş üstünü örtmeye başlayacak şekilde iyileştirdi.
Dilimi dudaklarımın üstünde gezdirip damarı altında akışı gerçekleşen o kanının beni kendine mıknatıs gibi çektiği gerçeğinden güçlükle sıyrılmaya çalıştım. Bir önceki onu ısırdığımda kanın kötü demiştim, ama öyle değildi. Kanı gerçekten yıllanmış şaraplara taş çıkartacak kadar leziz, kana kana doyumsuzca içmeme sebep olacak, kontrolümü kaybettirecek kadar eşsizdi.
"Ben gideyim de, şu benden kaçan adamı bulup hafızasını sileyim." dediğimde, Taehyung bileğimden yakalayarak beni durdurdu.
"Kaçarken ben hallettim zaten." dediğinde kaşlarım çatıldı. "Bir dobermandan kaçtığını zannetmesini sağladım."
Ensemi kaşıyarak ona şüpheyle baktım. "Hangi ara yaptın bunu? Direkt yanına geldim senin."
"Adam kaçarken, kurdum kulağına fısıldadı. Hafızasıyla oynamam için geçip bir insanla göz teması kurmama gerek yok. Alfa olmanın yararları işte. Ben yapmasam şimdi sen adamın peşinden koşacaktın da hafızasını silmekle uğraşacaktı-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRAZY VAMPIRE • TAEKOOK ✓
FanfictionVampirler ve kurtlar ayrı birliklerdi ve genel olarak yaşam süreçleri boyunca birbirlerinden pek haz etmezlerdi. Yıllar önce vampir ve kurt soyları aralarında gerçekleşen bu kanlı savaşı durdurabilmek amacıyla ateşkes imzalamışlardı. Birbirlerinin s...