Haiii, ben geldiiim. Bu ficteki haşmetli taekook çiftime bayılıyorum, gerçekten. Neredeyse 10. bölüme geldik ama fic hâlen hak ettiği değeri görmüyor ne yazık ki. Bu fici çok sevdiğim için ve destek çıkanların hatrına devam ediyorum, ama lütfen oy ve yorumlarını esirgemeyin ve çevrenizle de fici paylaşıp tavsiye etmeyi unutmayın! Xx
Yazım yanlışlarım varsa affoluna, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! <3
**
Sözleri yüzüme tokat misali çarptığında beynim karıncalandı. Hasiktir!
"Seçim senin. Yüzüğünü bırakıp gidecek misin yoksa yüzüğünü takıp benim malikânemde benimle birlikte mi yaşayacaksın cüretkâr vampir Jeon Jungkook?"
Yüzüm şokla çarpılsa da hızla toparlayarak dudaklarıma pişkin bir gülücük yerleştirdim.
"Bu resmen bir seks teklifi." dediğimde koyulaşan gözleri bu sözleri benden beklemediğini bildirecek şekilde şaşırdığını belli edercesine irileşti. "Ne? Siktir hayır." diye inkar ettiğinde kıkırdadım. Dün gece melez olmayı kabul etseydim benimle sevişmeyecekmiş, sanki sevişmek istememiş gibi şimdi yan çiziyordu. Hah.
"Kalmam için bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum Kim." diye devam ettim, kaşlarımı imayla kaldırıp kendimi beğenmiş bir şekilde sırıttım.
"Yüzüğümü sürekli gelmem için bana ısrarla vermeyip saklı tutuyordun, tabii ya. Biliyordum." diye lafı yapıştırdığımda dudaklarını büzerek sıkıntıyla ofladı.
Burnundan sert bir nefes çekerek bileklerimi bırakıp geri çekildi ve önce üzerimden, ardından yatağından kalktı.
"Bir seçim hakkı tanıdım sana. Kalacaksan o yüzüğü parmağında tutmana izin vereceğim, fakat gideceksen o yüzüğü çıkartıp öyle gideceksin." dedi ve köşeden şarap şişesini aldığı gibi boş kadehe boşaltırken göz ucuyla bana baktı.
"Hatta fikrimi değiştirdim, gideceksen o yüzüğü bir daha asla geri vermeyeceğim, yok edeceğim."
Dudaklarımı büzerek ıslık çalarken, kadehi bana vermesi için işaret verdim. Bunu fark edince, tek dudağının kenarı milimlik kıvrıldı. Gülümser gibi oldu. Fakat saniyelik sürdü bu, mimiğini bile oynatmayacak şekilde ifadesizleşti yüzü.
Kadehi tek bir bilek hareketiyle bana doğru uzattığında uzun parmakları arasındaki kadehi alt dudağımı ısırarak aldım.
Bu hamlemle birlikte soğuk parmaklarım onun sıcak teniyle doğrudan temasa geçmişti.
Bileklerimi tutmayı kısa kestiği için mine çiçeğinin zehri kanıma çok işlemeden geri çekilmişti. Bu sayede şu an iyi durumdaydım. Buraya gelmeden önce de sağlam beslendiğim için bünyem iyi durumdaydı.
Kendi yatağımdaymış gibi rahat bir şekilde doğrulup sırtımı yatak başlığına yaslayıp bacaklarımı yatağında uzatarak ayak bileklerimi çarpraz konuma sokacak şekilde üst üste attım.
Ardından hafifçe çalkaladığım yıllanmış kırmızı şarabı koklayıp gözlerimi yumdum. Ağzımı şapırdatarak kadehi dudaklarıma yaklaştırdım.
Ve gözlerimi geri araladığım gibi kadehten bir yudum almadan önce kadehin ağız kısmını onun gözlerinin içine baka baka yaladığımda şarabın şişesini ağzına dayayıp kafaya dikti.
Kıkırdayarak kadehi yalamaya son verip ben de koca bir yudum içtiğimde ağzımı daha sesli şapırdattım.
"Bellissimo." diye mırıldandığımda şişeyi dudaklarından uzaklaştırarak hafifçe salladı. "Güzeldir. 1890 yılından, özel yapım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRAZY VAMPIRE • TAEKOOK ✓
Hayran KurguVampirler ve kurtlar ayrı birliklerdi ve genel olarak yaşam süreçleri boyunca birbirlerinden pek haz etmezlerdi. Yıllar önce vampir ve kurt soyları aralarında gerçekleşen bu kanlı savaşı durdurabilmek amacıyla ateşkes imzalamışlardı. Birbirlerinin s...