8

209 30 2
                                    

პაკი ლიფტში როგორც კი შევიდა კარების დაკეტვამდე რამდენიმე წამით ნაცნობი ხელი დაინახა ტატუებით, არც გაკვირვებია უბრალოდ თვალები აატრიალა და ჯონს ადგილი დაუთმო.

- რატომ უთხარი ასეთი უარი? მან ხომ სამმაგი თანხა შემოგთავაზა?

- ჯონ მე მეძვირე ვარ - გაეღიმა პაკს.

- სხვანაირად რო გადაგიხადო? - გაეცინა ჯონგუკს და ბიჭს შეხედა - მოგეწონება.

- ნაბიჭვარი - ჩაისისინა ჯიმინმა და კარებს შეხედა - არვიცოდი შენნაირი ადამიანი ასეთი კომპანიის მემკვიდრე თუ იქნებოდა.

- კიდევ ბევრი რამ არ იცი ჩემზე - ღიმილით თქვა ბიჭმა და ჯიმინს მიუახლოვდა, კედელზე ააკრა და აათვალიერა - შენ ამ კომპანიის მოდელი გახდები.

- დამაძალებ? - გაეღიმა პაკს.

- ხუთმაგს გადაგიხდით

- დავფიქრდები.

- მაგრამ იცოდე შემდეგ შენ მოგიწევს ამ თანხის დაბრუნება.

- რა?

- არმინდა ჩვენი პირველი სექსი ლიფტში მოხდეს რადგან აქ ყველა მიცნობს მაგრამ შემდეგ აუცილებლად მოხდება ეს.

- იოცნებე ჯონ.

- როგორი დაუჯერებელიც არ უნდა იყოს ყოველთვის ხდება ჩემი ოცნებები - გაეცინა ჯონს და სანამ კარი გაიღებოდა პაკს საჯდომზე ხელი დაარტყა რის გამოც ჯიმინმა ტკივილისგან დაიკივლა - არც ისე ცუდი იყო - გაეცინა ჯონგუკს და გარეთ გავიდა - შეხვედრამდე წიკვინა.

ჯიმინი ჯონს უყურებდა როგორ დახვეწილად მიდიოდა და ამ ყველაფერზე ახალგაზრდა თანამშრომლები დორბლებს როგორ ყრიდნენ.

ნუთუ ეს ის ბიჭია ვინც გუშინ იუნგის ჟიმავდა? ის ვინც ნარკოტიკებითა და სასმლით იჭყიპებოდა.

ჯიმინი  გარეთ გავიდა და თეჰიონის სახლში წავიდა სადაც იუნგიც დახვდა.

- გამარჯობა სნობო - ჩაეცინა იუნგის.

- მოკეტე - კბილებში გამოსცრა ჯიმინმა ეს სიტყვები და სამზარეულოში შევიდა სადაც ჰოსოკს თეჰიონი მაგიდაზე შემოესვა და ვნებიანად კოცნიდა - ჯანდაბაა! ოთახი არ გაქვთ??? - ამოიბუზღუნა და მისაღებში გავიდა სადაც იუნგი იყო.

Lošer Lóve | Jikook (Completed)Where stories live. Discover now