- დაცვის უფროსო შენ დაისვენე , 1,2,3,4 გამომყევით .. რთული დღე გელით , გამოიცვალეთ ოღონდ ჯერ , ესე აშკარა არ უნდა იყოს რომ დაცვა ხართ ... 5 შეამოწმე ჩემი კომპიუტერი და ანგარიშები წეღან რაღაც ამომიხტა ლეპტოპში შეიძლება გატეხვას ცდილობდნენ ..
- ლეპტოპის პაროლს მეტყვით თუ ეგეც მე მოვაგვარო ...
- არვიციპაროლი
- ანუ მე მოვაგვარო
- არა პაროლია არვიციპაროლი !
- გასაგებია..
- ნუ დამცინი , მარტივი მირჩევნია 🤣
- პაროლი უნდა შევცვალოთ .. ესეთი პაროლი მარტივი გასატეხია ..
- კაი რაც გინდა ის ქენი ოღონდ დაიმახსოვრე
- მეე ??
- აბა მე სად მაგის ნერვები .. ამდენი კაცი რისთვის დაგიქირავეს შენი აზროთ 🤣
- როგორც მეტყვი ..
- წავალთ გამოვიცვლით .. ისე თავი მტკივა არ გაჭრის ?? ( ჯიმინი )
- მე მუცელი მტკივა ( ჯონგუკი )
- მარტო წავალ და რამე თუ დამემართება ხელფასსაც ვეღარ მიიღებთ , მეტი არაფერი 🤣🤣
- კარგი , ეხლავე გამოვიცვლით ...
- 3 რომ გამოიცვლი მანქანა მოამზადე ..
- კარგი ..
- მიხარია ესეთები რომ ხართ , არ გავხართ იტალიელ ხალხს.
- რატო ?
- მათთან საუბარი შეუძლებელია .. - დამაინტერესა .. იქნებ ჩვენც ამოგვეკერა პირები .. სახელით მომართვაც არ გინდა.. ადამიანებს ნომერაციით მოგვიხსენიებ ..
- სახელებს ვერ ვიმახსოვრებ ..
- ბეიჯებზე გადააკეთებინე სახელი , უფრო ნაკლებად აშკარა ტყუილი გჭორდება ( ჯონგუკი )
- მგონია თუ რამე დაგემართებათ და სახელები არ მეცოდინება ნაკლებად შემაწიხებს ! საკმარისია ?
- ასე ჯობია , მაგრამ თუ არ გინდა რომ შეგაწუხოს ნუ ცდილობ ჩვენთან დამეგობრებას , სახელს რა მნიშვნელობა აქვს როდესაც ყველასთან თბილად შემოდიხარ კონტაქტში
- მალე გამოიცვალეთ, წასვლა მინდა!
- 5 წუთში მზად ვიქნებით ..
- გელოდებით .. მანამდე კი ცოტა ხნით მარტო დამტოვეთ ჩემს ოთახში ..
- ბოდიში არ გვაქ უფლება ( ნამჯუნი )
- გთხოვ ... არაფერი მოხდება , არც არსად გავრბივარ ..
- კარგი .. დატოვეთ ყველამ ოთახი ..
- მადლობა ...ედას პოვ
ყველას მარტივი გონია ყველაფერი , არავინ იცის რამდენად ცუდად ვარ , რამდენად მეშინია , ბავავობიდან იძულებული ვარ ყველას თავი ძლიერ, ბედნიერ ადამიანად მოვაჩვენო თუმცა არც ბედნიერი ვარ და არც ძლიერი .. ხანდახან მგონია რომ ვერასდროს ვერავინ გამიგებს და ვერავინ შეძლებს ჩემთან ახლოს ყოფნას .. მყავს მამა რომელსაც არ ვადარდებ და მხოლოდ ჩემი ძმა ადარდებს , მყავს ძმა რომელიც ბოლომდე არ მიცნობს , მყავს მეგობრები რომელიც მხოლოდ ფულოთ არიან დაკავშიდებულები ჩემთან და ვერ დაველაპარაკები ჩემს თავზე და ახლა მყავს დაცვა რომელიც ფულის გამო მიცავს ... საინტერესო ცხოვრება მაქვს ნამდვილად .. ტირილი მინდა ცრემლები მახრჩობს მაგრამ ამის უცლებასაც ვერ ვაძლევ თავს .. რა იქნება ვინმემ სასხლეტს გამოკრას თითი და სამუდამოდ მომცეს სიმშვიდის საშუალება , მაგრამ მე ამის ბედიც არ მაქვს ..