9

373 24 8
                                    

უკვე 4 დღეა რაც ედასგან არაფერი მსმენია .. დღეს გადავწყვიტეთ მე და ჯიმინმა კლუბში წასვლა ..გავერთობით ცოტას .. მაგრამ რატომღაც თავში ედა მიტრიალებს ალბად ყვერებს დამაჭრიდა რომ გაეგო რომ კლუბში გოგოს ასაგდებად მოვდივარ .. თან მეცინება ჩემ ფიქრებზე და თან უფრო არრმად ვეფლობი .. რატომ მაინტერესებს ის რას იტყვის .. ერთი მაფიური სამყაროს გოგოა რომელსაც ყველაფრის მიღება სურს რასაც თვალს დაადგავს ! ადამიანის შეყვარებული თუ არ ვარ ერთღამიანი ურთიერთობას ისეთ ადამიანთან არ დავამყარებ ვისაც მეორედაც შეიძლება შევხვდე..

- მოდიხარ ??
- კი.. წავედით ..

კლუბში ტაქსით წავედით რადგან ორივენი დალევას ვაპირებდით .. შიგნით შევედით ბართან დავჯექით ..

- ის ქერა მინდა ! ( ჯიმინი )
- წარმატებები .. მე ჯერ დალევა მირჩევნია ..

ვსვავდი , ძალიან უაზროდ ვიყავი ... რთულია იმ მაფიოზური სამყაროს მერე რამეს ინტერესით შეხედო .. მალევე ვიღაც გოგო დავინახე რომელიც თავისთვის ცეკვავდა .. მისკენ წავედი

- გამარჯობა .. ერთად ვიცეკვოთ ??
- რატომაც არა ..
- ლამაზი ხარ ..
- შენ კი ზედმეტად სექსუალური ..

გოგონამ ტუჩები აილოკა რაც იმას ნიშნავდა რომ მოქმედებაზე გადასვლის დრო იყო ..მისკენ დავიწიე .. ტუჩები შევაერთეთ .. ვნებიანი კოცნა მალევწ ცხოველურ ვნებამოზღვავებულ კოცნაში გადაიზარდა.. ხელი მკერზე მკრა და გამწია ..

- ჩემთან წამოხვალ ? მარტო ვცხოვრობ ..
- სიამოვნებით .. .

მას უნდა გავყოლოდი გარეთ გავდიოდით რა დროსაც ნაცნობი შავი მანქანები შევამჩნიე .. რატომღაც ჩამეცინა .. ერთ ერთი მანქანა ზუსტად ჩემ წინ გაჩერდა და იქიდან ედა გადმოვიდა .. პირდაპირ ჩემკენ წამოვიდა ..

- მასთან ერთად მიდიხარ ?? სერიოზულად ?? 🤣🤣
- რა არის ??
- ჯონგუკ.. მანქანაში ჩაქეჯი , მჭირდები .. ისედაც საშინელი დღე მწონდა და ნერვებს ნუღა მომიშლი ..
- რატომ უნდა დაგემორჩილო ?
- ტაქსი გველოდებაა... ( გოგო )
- მიდიხარ ?? ( ედა )
- არ წავიდე? ( ჯკ )
- ჩემთან დარჩი გთხოვ .. ( ედა )

მაინც შემიყვარებ ! 🔞 ( დასრულებული ) Where stories live. Discover now