19

303 18 12
                                    

- მოკლედ მე და დანტემ ვიფიქრეთ შენ დაბრუნებაზე რადგან ყველამ გაიგო რომ ცოცხალი ხარ ...
- მაგას მე თვითინაც მივხვდი , როგორმე !
- მოკლედ ჩვენ დაჯგუფებებს ვაერთიანებდით ისედაც .. ხოდაა .. ვიფიქრეთ რომ ვერავინ რომ ვერ შეგეხოს ბოსების ბოსი იქნები დაიკოო ..
- ისედაც ორივე ხელში მყავხართ ..
- ფუ ... ეს დედა მოტყნული ერთხელ მაინც რომ იყო საყვარელი გოგო და ყველაფერი არ მოგვიტყნა არ შეიძლება??
- ვაიმეეე.. რა პატივიააა .. ფიდი მადლობა კუსკუსებო ასეთი დაფასებისთვის და გვერდში დგომისთვიიიიის .. ასე კაია ??
- მოკლედ .. მალე ყველა გაიგებს რომ ვერონების და მორელის დაჯგუფება გაერთიანებულია და მას ახალი ბოსი ყავს ედა ვერონ- მორელი ..
- მორელი რანაჯრად ვარ ... ეხლა ის უნდა მიაყოლო რომ დანტეზე დამაწორწინო ისევ ??
- არა .. უბრალოდ ორივეს და იქნები ..
- თქვენ მაგრად დაგიცურდათ ..
- მოკეტე ეხლა თორე მართლა გაგიშვებ ჯოჯიხეთში და მარტივად მოვაგვარებთ ამ საქმეს ...
- მოკლედ იტყვით რომ ახალი ბოსი ყავს ორ გაერთიანებულ დაჯგუფებას ... მაგრამ მხოლოდ სახელი ედაც საკმარისია ! შეეშვით ამ გვარებს და ყლეობებს .. მე მაგრად მკიდია არაფერში არ ვერევი .. ჩემთვის მინდა ცხოვრება .. თქვენ ორს ჯერ კიდევ დიდი ხანი ვერ გადაგახტებიან .. მაქსიმუმ შემოერთება მოინდომონ .. დაპირისპირებას ვერ გაბედავენ .. ამიტომ მხოლოდ შეკრებებზე ვივლი თითქოს მე ვარ მთავარი 🤣🤣
- ნუ ჭიხვინებ ! ყველაფერი მოგვარებულია მოკლედ .. შენ საბუთებს გიბრუნებ ამიერიდან აღარ ხარ მირა ..
- შენი ცოლი სად არის ??
- სახლში , თავისებთან ...
- დაცვა ??
-როგორც მითხარი ჯიმინი და ჰობი გავაყოლე რამოდენიმე პაიკთან ერთად !
- მგონი მართლა მე ვარ ბოსი ! გააფსი ეხლა აქედან .. ჩემ ბიჭს ველოდები ..
- ვაიმეე..  ედაა..  მოგკლააავ .. მარტო ჯონგუკისთვის ხარ საყვარელი გოგო !
- იმიტომ რომ მიყვარს !
- ფრთხილად იყავი .. სიყვარულთან , დედასავით არ დაგემართოს !
- ამას კიდევ ერთხელ გაიმეორებ და აქვე დაგახრჩობ !
- კაი.. კაი... წავედი .. ექიმთან უნდა წავოყვანო ცოლი .. მარტო არ შეიძლებაო ცოლის გაშვებაო ქალბატონმა ედამ !
- გააჯვი !

მაინც შემიყვარებ ! 🔞 ( დასრულებული ) Where stories live. Discover now