13

377 22 1
                                    

- გაიცანით ახალი აღმასრულებელი დირექტორი მინ მირა ... და ახალი კადრების განყოფილების უფროსი ჩვე ბონი
- ყველას მოგესალმებით .. იმედია ერთად მშვიდობიანად და ნაყოფიერად ვიმუშავებთ ..
- მის მირა ეს ბატონი გონ იუა კომპანიის მფლობელი , გვერძე ბატონი გონ ჯიჰუნია მფლობელის შვილი ..

ზუსტად ის ჯიჰუნი იყო რომელიც წინა დღეს მირას სახლში იყო მისული ..

- სასიამობმვნოა... მირა ... ( ჯიჰუნი )
- როგორც მფლობელის შვილი დღეს ისე გვეცნობით ალბათ .. თქვენი ძმა გონ სუჰო სად არის ?? ( ედა )
- მიხვედრილი ხართ ! მის ჩვე , მის მინ იქნებ ამაზე ცალკე კაბინეტში გავაგრძელოთ საუბარი ... ( ჯიჰუნი )

კაბინეტში გადაინაცვლა სამივემ

- აბა ბონი იცოდი ვინ იყო შენი შეყვარებული ? ( ედა )
- არა მირა წარმოდგენაც არ მქონდა... ჯიჰუნ ეს რაში დაგჭირდათ ? ( ბონი )
- ჩემს ძმას მოეწონე როდესაც კადრებს ვეძებდით .. მერე შენ მისამარრთან ახლოს დადიოდა რომ ენახე და ასე გაიცანი ის..
შენ იმდენს უყვებოდი მირაზე და იმაზე რომ ერთი და იგივე კომპანიიდან ელოდებოდით პასუხს და ერთად გინდოდათ მუშაობა დაგვაინტერესა... როდესაც მისი ფოტო დავინახე ადგილზე გამაშეშა .. ( ჯიჰუნი)
- ანუ გამოდის რომ შენი წონა განათლება იმიტომ მივიღე რომ ვინმეს გარეგნობის გამო ავეყვანე სამსახურში ?? სასაცილოა , თამაშიდან გავდივარ და სამსახურს ვტოვებ , განცხადებას მალე შემოგიტან ... ( ედა )

ედა უკვე კართან იდგა როდესაც ჯიჰუნის სიტყვებმა შეაჩერა. .

- შენი აზრით ისე გამოვჩნდი შენ წინ რომ გეგმა არ მაქვს ?? მადლობა ჯეონს რომ შენი სუსტი წერტილი მანახა !
- რას გულისხმობ ?
- შენი სუსტი წერტილი ჯეონ ჯონგუკია ხოლო მისი სუსტი წერტილი მისი საყვარელი და ... ჯეონ ჰეჯინი .. ჯეონ ჰეჯინის სუსტი წერტილი მისი ოჯახია რომელსაც არჩენს და ასევე მისი პროფესია .. კარგად შეიკრა ჯაჭვი რადგან , თუ სამსახურს დატოვებ ჰეჯინს სამსახურიდან გავაგდებ და ისე ვიზავ მთელი ცხოვრება ვეღარ შეძლოს მუშაობა , ეს ჯონგუკსაც და მის დასაც დააზარალებს .. ( ჯიჰუნი )

მაინც შემიყვარებ ! 🔞 ( დასრულებული ) Where stories live. Discover now