ედას პოვ
- სახლისკენ წავედი სადაც მამაჩემი მელოდა უკვე დამეგობრებულ ბანდებთან ერთად მოსაკლავად ... მთავარია ყველაფერი გეგმის მიხედვით წავიდეს. ... გზაში გამოვიცვალე და როდესაც უკვე 5 წუთი იყო ჯოჯოხეთში შესვლამდე რატომღაც ჯონგუკს მივწერე
ედა
რამე რომ დამემართოს შენთვის სულერთია ?
ჯონგუკი
არა , სამსახური აღარ მექნება მერე !
ედა
თუ რამე მომივა ორი წელი ჩვეულებრივად აიღებ ხელფასს ... ამ შემთხვევაში სულერთია რა კომივა ?
ჯონგუკი
რა იყო ფრჩხილი მოგტყდა და ისტერიკა გაქ თუ ციკლი დაგეწყო , რა კითხვები გაქ ..
ედა
შენნაირი ნაბიჭვარი როგორ შემიყვარდა
ჯონგუკი
რა ?? ეხლა შეტყობინებით გინდა სიყვარულში გამომიტყდე ? რას ელოდები ? გეტყვი მეც მიყვარხართქო ? მაპატიე მაგრამ შეიძლება მომწონდე მაგრამ სიყვარულზე საუბარი ზედმეტია ..
ედა
მაინც შემიყვარებ ! გვიან მიხვდები შენ გრძნობებს ! შენ მაშინ შეგიყვარდი როცა მაკოცე !
ჯონგუკი
არ ვმუშაობ, არასამუშაო დროს უფლება მაქვს რაც მინდა ის ვაკეთო ! არ მცალია მერე მომწერე !
ედა
უხეშო ნაბიჭვარო ..
ჯონგუკს აღარაფერი მოუწერია .. სახლამდეც მივედი , ღრმას ჩავისუნთქე იარაღი შევამოწმე და გადავედი .. ნელა მივაბიჯებდი .. ჩემს როლს ვიაზრებდი თავში ... შევედი თუ არა ყველა დაჯგუფების ბოსი მამაჩემის ჩათვლით დიდ ოთახში იყვნენ შეკრებილნი .. მათ ირგვლივ იარაღ მომარჯვებული დაცვა ედგა .. მხოლოდ 4 კაცით შევედი მათთან მივედი და დავჯექი ...
- რისთვის გამოარე ამხელა გზა საყვარელო მამიკო ??
- რეები ჩაიდინე .. როგორ გაბედე ?? ქალი მაფიის დაჯგუფების ბოსი ?? თან ყველას განადგურება გინდა ! საკუთარ თავს თვითონ გაუთხარე საფლავი
- და შენ ამ გოგომ შეგაშინა ?? რა იყო შენ არ გამზარდე ?? გეშინია რომ შენზე ძლიერი აღმოვჩნდები და გადაგივლი! შენ ჩემი გეშინია !