- იუგი და ნამჯუნი შემომყევით .. დანარჩენები კლუბში დარჩით ..
კლუბიდან სარდაფში ჩავედით .. რკინის უზარმაზარი კარი გააღეს და შიგნით შეუშვეს ედა , ბიჭები კი ხელით შეაჩერეს ..
- პატარა გოგო თავისით მოვიდა ლომის გალიაში ...
- პირველი .. კიდევ ერთხელ დამიძახებ ქალბატონის გარდა რამეს და სათითაოდ ყველას გამოგჭრით ყელს ! მეორე ლომს სად ხედავ მე აქ გასიებულ ღორს მოვაკითხე რომელიც ჩემი ტრაკში დევნით დაიღლებოდა ...
- ზედმეტად გაგათამამეს ალიმ და დანტემ აშკარად ..
- შენი აზრით მათი იმედით მოვედი შენთან ?? სანამ დევნას დამიწყებდი და შენ ნძრეველა ყლეებს ამადევნებდი , მანამდენუნდა გაგეგო ჩემზე ცოტა რამ მაინც !ედამ ორი დანა ამოიძრო ბარძაყებიდან და პირდაპირ ყელში ჩაარჭო კაცის თავზე მდგომ ორ დაცვას .. დანარჩენმა ოთხმა მეთვალყურემ მას დაუმიზნა თუმცა ედამ იარაღი ამოიღო თუმცა უკნიდან იუნგიმ და ნამჯუნმა ესროლეს ბიჭებს ..
ედა ადგა გასიებულ მამაკაცთან მივიდა , სასმლის ბოთლი აიღო და მოიყუდა .. მის უკან მივიდა თითქოს ეფერებოდა თუმცა მალევე გამოასხა სისხლმა .. ედამ ყელი გამოჭრა კაცს ..
- ვწუხვარ .. თამაში უნდა დავიწყო.. და შენ პირველი შემრჩი ხელში გასიებულო ღორო ..
- ედა სულ სისხლით ხარ დასვრილი .. ( ნამჯუნი )
- მალე უნდა გავიდეთ ..სრულიად სისხლში ამოსვრილი ედა გავიდა გარეთ .. კლუბში მყოფმა დანარჩენმა დაცვამ მას გახედა ..
- თქვენთან შეკრული ვითომ დაჯგუფებების ბოსებს გადაეცით რომ ამიერიდან მე ვნადირობ მათზე და ყველა იგივეს მიიღებს რაც გასიებულმა ღორმა მიიღო ! ჯობს იცოდეთ ვისთან გაქვთ საქმე .. მსხვერპლის როლს ტყუილად ნუ მანიჭებენ .. გააგებინეთ რომ ედა ვერონი სათითაოდ ყველას ყელს გამოჭრის ვინც აედევნება ან შეეხება !
ედა თავის დაცვასთან ერთად გარეთ გავიდა მანქანაში ჩაჯდა ...