20

303 19 14
                                    

- ედა არ გინდა ჯონგუკს დაურეკო ?? შენ გვერძე იქნება ...
- არა ალი... დედამისთან არის .. ვერ დავურეკავ ..
- როგორც გინდა .. 2 კვირაა იქაა .. ერთი დღე რომ ჩამოვიყვანოთ არამგონია რამე დაშავდეს ..
- ალი .. უკვე ვთქვი დედამისთანაა და ვერ ჩამოვა !
- დედამისისთვის შვილია , შენთვის შეყვარებული .... დღეს კი ნამდვილად გჭირდება გვერდში დგომა ! იქ ყველა კბილებს ილესავს შენ დასაღეჭად !
- ჩემით გავუმკლავდები ყველაფერს !
- არა მაინც ძალიან ვარ გაბრაზებული .. 3 დღის წინ რომ ველაპარაკე ვუთხარი შეკრებაზე .. როგორ არ ჩამოვიდა იცის შენი სუტუაცია !
- გეყო უკვეთქო !
- შენც ნაწყენი ხარ არა ??
- არა ! თავის დას სამსახურის გამო წამოსვლა მოუწია და ქალს მარტო ხომ არ დატოვებდა ?!
- ჯონგუკს მამაც ყავს ედა!
- ისიც მუშაობს და სამსახურს შეეშვას როცა შეუძლია ჯონგუკს მასთან იყოს ?
- ჯანდაბა ! მის გამო ეხლა მე მეჩხუბები !
- ჩვენ სულ ვჩხუბობთ ალი !
- მეგონა წარსულში ჩაბარდა ის ყველაფერი !
- რა ყველაფერი ?

ედა სარკის წინ იდგა , კაბის გასწორებას ცდილობდა ..

- ყოველთვის ეგონა ჩემ სულელ დას რომ არ მიყვარდა როცა მთელი ჩემი ცხოვრების მანძილზე მასზე მეტად არავინ და არაცერი მყვარებია !
- ხო შენ უბრალოდ გრძნობებს და ემოციებს ვერ გადმოსცემ , ალბათ ! ვიცი რომ გიყვარვარ , უბრალოდ სხვადასხვანაირი აზროვნენა გვაქ რის გამოც სულ ვკამათობთ და ეს არ არის ისეთი საშინელება როგორიც შენ გგონია ! წადი შენი ცოლიც უნდა წამოვიდეს შეკრებაზე !
- აუცილებელია ?? არ მინდა რომ ....
- ალი ! აუცილებელია .. მის გვერძე ვიდგები მე მუდმივად შენ ვიცი რომ მასთან ვერ იდგები ყოველ წამს მაგრამ დავიცავ , რაც არ უნდა იყოს შენი ცოლია !
- კარგი ! წავალ .. მასაც დასჭირდება მომზადება !
- შემოსასვლელში ყუთია და წაუღე ჩაიცვას !
- ყველაფერზე ფიქრს ასწრებ , მადლობა წავედიი !
- მიდი მე ბიჭები გამომივლიან ..
- დაცვა?? მგონი მართლა ნერვოულობ !
- ისინი მეგობრები უფრო არიან ვიდრე დაცვის წევრები !
- კარგი ! კარგი ! შენი მეგობრებიც მოვიდნენ .. 2 საათში იქ უნდა იყო !
- კარგი , გავიგე !
-ედა .. კარგად ხარ ?? ( ჯუნი )
- კი ჯუნ .. უბრალოდ .. როდესაც ასობით ვამპირი გელოდება ეშვების ლესვით გენერვიულება !
- ვამპირები ?? ეგ რამე ახალია ?? ისე მართლა რა ხდება დღევანდელ შეკრებაზე ?? ( იუნგი )
- თვეში ერთხელ აქვთ მაფიის დაჯგუფებებს შეკრება .. ახლებს ვეცნობით , ზოგს ვემშბიდობებით , ნუ მოკლედ ზედაპირულად განიხილავენ თავიანთ საქმეებსაც რომ ერთმანეთში არ გადაიკბეთონ .. ყველა ერთმანეთს უღიმის და ჭიქას უჭახუნებს როცა ზურგსუკან ერთმანეთის მოკვლის გეგმას ხლართავენ ! აი ესაა ..
- და ეხლა შენ ?? ( ჯიმინი )
- ეხლა მე უნდა გავეცნო როგორც ორი გაერთიანებული დაჯგუფების ბოსად !
- ოჰოო აღარ ხუმრობ შენ უკვე ! პატარა ქალბატონო ( ჯინი )
- ხომ იქნებიტ ჩემს გვერძე ?
- ჩვენი სამსახურია !( ჰობი )
- ანუ სამსახური რომ არ იყოს ისე არ დამიდგებოდი გვერძე ხო ??
- კაი ვხუმრობთ .. მაგრამ მართლა მაგ ჯღანი კაბის ჩაცმას აპირებ ?? ( თეჰიონი )
- რას ერჩი ??

მაინც შემიყვარებ ! 🔞 ( დასრულებული ) Where stories live. Discover now