ჯკ პოვ
თვალებს ვახელ , ვხედავ ედას ისევ მშვიდად სძინავს მკლავზე მოკალათებულს , მინდოდა ხელი გამომეწია რომელიც გამიბუჟდა მაგრამ უეცრად ვიგრძენი რომ ედას ხელი ჩემს სასქესო ორგანოზე ედო .. თავი წამოვწიე და დავხედე
- ჯანდაბა , უკვე მაღიზიანებს ...
- გაღიზიანება და აღზნება განსხვავდება ერთმანეთისგან ..ყურთან ჩურჩული გავიგე და მივხვდი რომ უკვე ამდგარ პენისზე მომიჭირა ხელი ...
-ხმას არ იღებ , თუუუ ვერ იღებ ??
- ედა..
- გინდივარ??
- რაა??
- გინდივარ??სიტყვებს ჩემს ყელთან ჩურჩულებდა და ნაზად მკოცნიდა ...
- ედა გაჩერდი ..
ვცადე ხელი გამომეძვრინაა და ავმდგარიყავი თუმცა ზემოდან გადამაჯდა უეცრად , ვერაფრის გააზრებას ვერ ვახერხებდი , ის ჩემზე იკდა მხოლოდ საცვლებით ...
- შენ ყველა ჩემი ბრძანება უნდა შეასრულო ...
- მერე??
- მაბანავე !
- რაა??
- რაც გაიგე , საშხაპეში შემიყვანე და მაბანავე !
- ედა მე ბიჭი ვარ !
- უიი... მე გოგო ... მერე?
- ესე მგონია ბავშვს ველაპარაკები , რომელსაც უნდა ავუხსნა რომ კაცი შიშველ სექსუალურ ქალს რომ ხედავს ლტოლვა უჩნდება რისი გაკონტროლებაც უჭირს. ..
- სექსუალური ვარ ?ამ ყველაფერს ისეთი ხმით მეუბნებოდა ,ცუდად ვხდებოდი , ვატყობდი რომ თავის გაკონტროლებას ძლივს ვახერხებდი ცხოველივით არ ვცემოდი ..
- ედა..
- იციი? შენი დაძახებული ჩემი სახელიც კი არაამქვეყნიურად მსიამოვნებს ..
- საუზმეს მოვამზადებინებ თქვენთვის ...რას მიირთმევთ ?
- შენ !ხმა არ ამომიღია ვეცადე თვალი ამერიდებინა და გვერძე გავიხედე ..
- რატომ მაკოცე ?? რატომ მაკოცე მძიმარეს თუ არ გინდა ეს ? თუ არ მოგწონვარ , არც გიზიდავ ? მიპასიხე !
სახე მისკენ მიმატრიალებინა და მის სახეზე სიბრაზე უკვე იმჩნეოდა ..