- სად არის ჯეონი ?? ეხლავე იპოვეთ ..
- ედა ვერონი რომელი ხართ ??საქორწინო დარბაზში სრული არეულობა იყო .. ყველა ცდილობდა გაერკვია რა ხდებოდა .. შიგნით შევიდა და ედა ვერონის მოძებნა დაიწყო .. პატარძლის მოსასვენებელ ოთახში გააგზავნეს ედასთან კურიერი ..
- მე ვარ .. რა ხდება ??
- თქვენთვის წერილია ..ედამ წერილი გამოართვა გახსნა და დაინახა წერილი და სურათი .. სურათს დახედა ... ჯონგუკი იყო .. ბოძზე მიბმული .. გათიშული ...
- მოვკლავ .. ვინც არ უნდა იყოს .. საკუთარი ხელით მოვკლავ !
- წერილი მანახე .. წაგიკითხავ ..
- ჯუნ .. მალე გთხოვ ...ედას ცრემლებით ქონდა სავსე თვალები .. ვერაფერს ვეღარ ხედავდა ამიტომ ნამჯუნმა წერილი გამოართვა და მისი ხმამაღლა წაკითხვა დაიწყო ..
" გახსოვს შენი მუქარა ?? ყველაზე მეტად ვერ ვიტან როცა მემუქრებიან.. მითუნეტეს პატარა გათამამებული ძუკნები რომლებიც სხვის ტრაკებს არიან ამოფარებული ... მოდი და წაიყვანე თუ შეძლებ შენი საყვარელი ბიჭი ... ვფიქრობ ჭკუა ისწავლე .. არამგონია შეძლო კიდე დამუქრება "
- აქ მისამართია ..
- იარაღი მომეცით ..
- დანები გიკეთიათ ..
- იარაღოთქო !
- ედა იქნებ არ გინდა ???
- ყველამ მოკეტეთ და რასაც ვამბობ გააკეთეთ .. ალი ... დანტე .. მანქანა და ხალხი მოამზადეთ ..
- ედა.. ჩვენ წავალთ ..
- დანტე კიდე ერთი სიტყვა და მუხლებს დაგიხვრიტავ!
- ყველაფერი მზადაა... გამოიცვალე და წავიდეთ ..ედამ კაბა შემოიხია და მანქანაში საჭესთან დაჯდა ... მისამართზე მივიდა .. მანქანიდან გადმოსვლისთანავე დაინახა უამრავი ბიჭი რომელიც ედას დამცინავად უყურებდნენ ..
- ყველას მინიმუმ ორი კბილი ჩამოუღეთ რომ სიცილი ვეღარ შეძლონ !
- ედაა ...
- ვინ ბედავს შეწინააღმდეგებას ...
- ბოდიში .. მივხედავთ ! ( დანტე )
- ესეთი გაცოფებული ბოლოს როდის იყო არ მახსოვს ( ალი )
- არც მე .. პირვად ვხედავ ასეთ დაუნდობელს ...