6

403 35 27
                                    

ჯკ პოვ

მთელი ღამე დანტე იყო ედას ოთახში , მე გარეთ ვიყავი ჯიმინთან და ჰოსოკთან ერთად .. რა ჯანდაბას აკეღებდნენ მთელი ღამე ?? მათი ხმაც კი არ გაგვიგია არცერთს ... და რას ველოდებოდი ?! რა ჯანდაბა მჭირს ? კარი გაიღო და დანტე გამოვიდა .. ფეხებიდან ამათვალიერა .. 

- ჯონგუკ .. გვერდიდან არ მოშორდე ! არ გააღვიძოთ ეხლახანს ჩაეძინა ..

ხმა არ ამომოღია , ედას ოთახში შევედი ..  მისი საწოლის გვერძე მდგარ სავარძელში დავჯექი .. მალევე ნამჯუნი შემოვიდა იუნგისთან ერთად ..

- ჯონგუკ მთელი ღამე გაათენე ამიტომ იუნგი იქნება აქ რომ ჩაგეძინოს .. დანტემ ჯონგუკი ედასთან იყოსო .. ვერ დავიყოლიე რომ დაგესვენა .. კართან თეჰიონი და ჯიჰუნი იქნებიან ..
- კარგი ..
- რამე მოხდა ?? ძაან გაცოფებული იყო დანტე .. ქვევით ყველაფერი დალეწა ...
- არაფერი არ მომხდარა ..
- მე წავედი .. რომ გაიღვიძებს გამაგებინეთ .. საუზმე რომ მოვამზადებინო ..
- კარგი ნამჯუნ..

ნამჯუნი გავიდა .. იუნგი ჩემს წინ საწოლის მეორე მხარეს დაჯდა .. ედას ვუყურებდი ... უაზროდ მქონდა თვალი გაშტერებული ..

- ჯონგუკ .. რასაც არ უნდა ფიქრობდე ყველაფერი დაივიწყე ..
- არაფერს ვფიქრობ .. რას გულისხმობ ??
- ჯონგუკ... ის მაფიის შვილია, სასტიკ სამყაროში ცხოვრობს..
- ვიცი .. ძაან მეძინება , ცოტას წავუძინებ ..
- მიდი .. მაგრამ იცოდე სიტუაცია არ მომწონს !
- კარგი რა ჰიონ.. დაუფიქრებლად როდის მოვქეულვარ ..

თვალები გავახილე .. მართლაც მეძინა ... იუნგი სააბაზანოში იყო ედას კი ისევ ეძინა .. " დაუფიარებლად როდის მოვქცეულვარ " ჩემი სიტყვები ჩამესმოდა .. წამოვდექი ედასკენ მივიწიე .. ვუყურებდი. ვაკვირდებოდი.. და ნელ ნელა ისე მივიწევდი მისკენ რომ ვერ ვაცნობიერებდი ... ჩემი ტუჩები მისას შევახე და ტთავში ნამდვილი ფეიერვერკი მქონდა. .
- რა ჯანდაბას აკეთებ სულელო ბავშვო ( იუნგი )
- ჰიონ ..
- შენ ადგილს დაუბრუნდი და მადლობელი იყავი რომ არ გაუგია ..
- იუნგი , დანტე გეძახის .. პროგრამისტი სჭირდება თავისი პროგრამისტი რაღაცას ვერ უკეთებს.( ნამჯუნი )
- მე გავედი და ჭკუით მოიქეცი იცოდე ! ( იუნგი )

მაინც შემიყვარებ ! 🔞 ( დასრულებული ) Where stories live. Discover now