14

342 21 8
                                    

ედა სახლში იყო როდესაც კარზე კაკუნი გაიგო , კარი გააღო და ჯონგუკი და ჰეჯინი დახვდა .

- შეიძლება ( ჯკ )
- კი შემოდით
- ახლა კი მოყევი რა ხდება .. ( ჯკ )
- ჰეჯინ .. უნდა მითხრა რა დანაშაული გაქ და ვის ოჯახს არჩენ ..
- მე...
- ჰეჯინ გთხოვ უპასუხე ( ჯკ )
- მე.. საბუთები გავაყალბე რაც უფროსმაც გაიგო , და რაც შეეხება ოჯახს .. ჩემი მეგობარი მარტოხელა დედაა და მას ვეხმარები ..
- მისი მეუღლე ?
- მიატოვა ..
- კარგი გასაგებია .. ეხლა მაინტერესებს მართლა ციხე გემუქრება თუ შენი დანაშაული გამჟღავნდა ??
- კი..
- ეს ცუდია .. რამით შეგიძლია მისგან თავის დაღწევა??
- სამხილები არ ვიცი აქვს თუ არა
- ჯანდაბაა.. ნაბიჭვარი..

- ვხედავ გაღიზიანებული ხარ .. ჰეჯინს წავიყვან და დავბრუნდები ..
- ჯონგუკ ტაქსით წავალ მასთან დარჩი !
- კარგი .. რომ მიხვალ მომწერე ...
- კარგად!

- პატარავ რა უნდა გავაკეთოთ??
- არ ვიცი ჯონგუკ .. მართლა არ ვიცი ..

ედა ატირდა .. მას ჯონგუკი ეხვეოდა ცრემლებს წმენდდა...

- ნუ ტირიხარ . ჩემი და დაივიწყე... რამეს მოვახერხებთ და წამოდი სამსახურიდან ..
- ისე შენი დაა... როგორ დავიკიდო ?
- პატარავ შემიძლია ყველაფერი დაგავიწყო !

ჯონგუკი ტუჩებზე ნაზად ახებდა ტუჩებს .. ხელებს ედას სხეულზე დაასრიალებდა ...კოცნით ყელამდე გადავიდა ნელა აუწია მაისური და გახადა.. მკერდთან ჩავიდა ერთს ხელით უწვალებდა მეორეზე კი ნაზად კბენდა და კოცნიდა ... მუცლამდე როდესაც ჩავიდა ედას კანკალი დაეწყო... მუცელზე კოცნიდა და შორტს და საცვალს ხდიდა .. მალევე გახადა ფეხიდან კოცნით აუყვა და როდესაც ედამ ცხელი ამონასუნთქი იგრძნო საშოსთან წამოჯდომა ცადა . თუმცა ჯონგუკმა ხელები დაუკავა და დააწვინა .. ენა შეახო კლიტორს რაზეც ედას კვნესა ამოხდა...

- აჰჰ.. გუკ .. რას.. აკეთებ ??
- ჩუმად პატარავ .. განტვირთვა გჭირდება ..

ენას კლიტორზე ნაზად უსმევდა .. მალევე ნაზი კბენების შორის კოცნით გააგრძელა... კოცნიდა და ენას ატარებდა ედას კლიტორს... მალევე ორი თითი მიადო საშოს და შიგნით შეყო .. თან თითებს ამოძრავებდა და თან კოცნას არ წყვეტდა ..

მაინც შემიყვარებ ! 🔞 ( დასრულებული ) Where stories live. Discover now