- გამარჯობა, მობრძანდით ..
ღიმილიანი სახით შეეგება ოჯახის ყველა წევრი ალის ედას და დანტეს ..
- მადლობა ..
ყველანი შევიდნენ დაჯდნენ და საუბარი ედამ დაიწყო ..
- ალბადთ იცით რომ ჩემს ძმას და თქვენს ქალიშვილს ერთმანეთი უყვართ .. პირდაპირ გეტყვით დამალავას არ ვაპირებ , ბავშვობიდან მაფიაში ვართ ჩათრეულები და თქვენი შვილი შეყვარებულია ერთ-ერთ ძლიერ მაფიოზზე ...
- რაა ??ქალმა გაოგნებულმა ცრემლიანმა გახედა ედას ..
- ვიფიქრე თაციდანვე უნდა გაცოდნოდათ სიმართლე .. არ მიყვარს ტყუილის თქმა .. ნუ რათქმა უნდა თქვენს შვილს არაფერი ემუქრება მასთან ყოფნით , ეხლა ვერ დავიწყებ მაფიის წესების ახსნას ..
- ედა... ეს აუცილებელი იყო ??ალი გამწარებული გაცეცხლებული უყურებდა ედას
- თავიდანვე ტყუილით გინდოდა ოჯახების ერთმანეთთან დაკავშირება ??
- დედა, მამა მე ის ძალიან მიყვარს და მასზე მინდა დაქორწინება ! ( თერი )
- რა აზრი აქვს ჩემს პასუხს , მაინც იმას იზავ რასაც გინდა ( თერის მამა )
- ჯობია შენს გვერხე დავრჩეთ ( თერის მამა )
- მე ეს სიტუაცია მომწონს ( თერის და )
- ერთი თცოვნა მაქვს.. მე ყველას მკვდარი ვგონივარ ამიტომ მადლობელი დავრჩები თუ იტყვით რომ თეტის დეიდაშვილი ვარ ..
- რაა??
- როდესაც ერთი ოჯაცი გავხდებით ვეცდები ყველაფერი დაევრილებით მოგიყვეთ და აგიხსნათ ..
- კარგი .. ჯობს კითხვები არ დავსვა აშკარად .. ქორწილზე ვისაუბროთ ..
- თქვენ შეგიძლიათ არც თანხებზე ინერვიულოთ და არც ხალხის რაიდენობაზე .. უბრალოდ მითხარით რაიმე განსაკითრებული თუ გინდათ რომ ქორწინების ორგანიზატორს გადავცე .. და ასევე თქვენი სტუმრების სიას რაც მაალე გადმოგვცემთ უკეთესი იქნება ...
- ანუ რამდენი ადამიანი შეგვიძლია რომ დავპატიჟოთ ..
- თქვენი შვილის ქორწილია რამდენიც გნებავთ მთავარია ვიცოდე მაქსიმალური რაოდენობა ....
- ქორწილში ჩართულობა ჩვენც გვინდა .. თანხაც მოგროვებული გვქონდა ..
- ძალიან გთხოვთ .. არ არის საჭირო ..