Ben geldiiiim. Hoşgeldiiim, hoşbulduum. Teşekkürler!
Nasılsınız? Ben iyiyim eyvallah💓✍️
Medyayı izlemeyi unutmayın lütfen, yine dans anlatımı olacak...‼️Başlık adı tamamen görünüyor mu bilmiyorum, buraya da yazayım.
"Seviyoruz Diye Acı Çekmeyi Değil, Seviyoruz Diye Dövülmeyi Tercih Ederim."‼️
Ben Taehyung'a günden güne daha çok düşüyorum kurtarın beni...
Neyse, başka söyleyecek bir şey bulamadım başlayın işte 👁️👄👁️
________________________________________1 hafta sonra...
Dans stüdyosundayız ve ben çıldırmamak için zor tutuyorum kendimi. Son 3 saattir olduğu gibi, Hoseok hyung, 'Taehyung'a' kendi partlarını öğretmeye çalışıyordu. Ya Taheyung salaktı ya da Hoseok öğretemiyordu. Zor tutuyorum kendimi, Tanrım! Of...
Sol elimi belime koyup, sağ elimle şakaklarımı ovdum ve patladım. Bum!
"Taheyung! Salak mısın? 3 saattir tek bir hareket bile öğretemedik ulan! Ya sen Hoseok, hani iyi bir öğretmendin?! Niye öğrenmiyor lan bu!"
Aishh... Gerçekten çıldıracağım şimdi. Hayır manyak müdür de niye bunu aldıysa?! Bir şey bildiği yok dansla alakalı ya!
Önümde ikisi hâlâ bir hareketi denerken, sinirden kıpkırmızı olduğumu hissediyordum.
"Kim Taheyung!" diye yakardım.
"Madem dansla ilgili bir şey bilmiyorsun, niye katıldın?! Tanrım, yardım et!"
Taheyung'un yüzünde milyonlarca duygu geçmişti sanki... En sonunda öfkede durduğunu kaşlarını çatmasından anlamıştım. Hayır tamam, saf salak bir çocuk ama böyle yapınca korkmuyor da değilim. Çok sert bir yüzü/yüz ifadesi vardı.
"Doğuştan modern dans yapmıyorum tamam mı?! Hip hop dansları yaparım ben genelde!"
Tanrı biliyor ki, biz Taheyung'la partner olduğumuz her saniyede kavga edecektik.
"3 saatte en azından bir hareket bile öğrensen benim için kâfiydi!" diye bağırdım ben de.
"Aishh... Daha önce hiç dansımı görmeden böyle konuşup beni çıldırtıyorsun, Jungkook-ssi." gözlerini devirip kollarını birbirine bağlayarak konuşmuştu. "Ayrıca sen niye bana hâlâ Taheyung diyorsun?! Adım, Taehyung!" Kaşlarını da hafiften çatıp ayağıyla ritim tutmaya başladığında, ben konuştum. "O zaman göster bize de görelim, Taheyung! İki saattir konuşuyorsun ama bir bok yaptığın yok! Sana da istediğim şekilde seslenirim! Ve bir dakika ne? Jungkook-ssi mi?"
"Hoseok! Hemen youtube'u aç! No More Dream!" Taheyung stüdyonun ortasına geçerken benim aklım hâlâ başka bir yerdeydi.
Jungkook-ssi mi?
Hoseok hemen şarkıyı bulup açtığında, kendime gelip, Taheyung'u izlemeye başladım.
Sağ elini birden havaya kaldırıp, sol bacağını kırmıştı yavaşça. Sonra sağ elini yine hızlıca önünden arkasına doğru götürüp, eğilmişti biraz. Sol elini de aniden öne getirip düz durduğunda, iyi bir başlangıç yaptığını düşündüm.
Sol elini öne uzatıp, eğildikten sonra aynı eliyle elini göğüs ve karın etrafında dolaştırırken, aynı yönde vücudunu kıvırtmıştı. Yine aynı eliyle ilk sağ omzunda, ordan kafasında, oradan da sol omzunda hızlı hızlı gezdirirken şaşırmıştım açıkçası, bu kadarını beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia | Taekook✔️
Fanfiction(TAMAMLANDI) Yıl sonu gösterisinde partneriyle dans edecek olan Jungkook, partnerinin Kim Taehyung olduğundan habersizdir... Fakat Taehyung'un da habersiz olduğu bir şey vardır, sahne günü Jungkook'un onu kandırması... (Konusu dans değil, sadece ba...