"Şimdi Uyu Bakalım, Tavşancık."

112 16 4
                                    

Bu bölüm biraz uzun olacak gibime geliyor, klasik sözümü de söyleyeyim o zaman...

"Çok bekletmek istemiyorum, hemen başlayın." 👁️👄👁️

Ay neyse, iyi okumalar<33
________________________________________

Jungkook'tan: (3 gün sonra)

Taehyungie...

İlk aşkımın ellerimden böyle kayıp gitmesi, hiç ama hiç hoş değildi... Son 3 gündür olduğu gibi yatağımda, ağlamamak için zor duruyorum.

Battaniyeyi üzerime çekerek tamamen kendimi kapattım ve başımı yastığa gömdüm. Ona bir sürü mesaj yazmıştım... Hiçbirine geri dönmedi.

Taehyung bana aşıksın sanıyordum... Niye bakmıyorsun?

Başımı yastıktan çekip bir daha telefonumu açtım ve önceden ona attığım mesajları okudum.

3 gün önce

Kookie'm:
Taehyungie, belki görüşemeyeceğiz ama hep yazışalım. Olur mu?
(22:48)✔️✔️

Seni şimdiden özledim :(
(22:48)✔️✔️

Şu an trendesin, o yüzden fazla mesaj yazmayacağım. Belki uyuyorsundur. uyanınca bana geri dönüş yap lütfen~
(22:49)✔️✔️

2 gün önce

Kookie'm:
Taetae, hesaplamalarıma göre şu an trenden inmen lazım. Hâlâ uyanmadın mı? :((
(03:21)✔️

Oh, tek tik? İnternet'in mi kapalı, yoksa şarjın mı bitti?
(03:22)✔️

Taehyungie, az önce bana gideceğin yeri bile söylemediğini fark ettim...
(03:22)✔️

Dün

Kookie'm:
Neredeyse 20 saat geçti Taehyungie... Hâlâ yetişmedin mi? Keşke nereye gideceğini bilseydim, en azından saati hesaplardım...
(23:56)✔️

Ve korkma Tae, hâlâ en büyük umutlarımla seni bekliyorum.
(23:57)✔️

Ve söz veriyorum, beklemeye devam edeceğim. En azından dayanabildiğim yere kadar.
(23:58)✔️

Şimdi uyuyacağım. (şaka yapıyorum, ağlayacağım ama üzülme sakın!)
İyi geceler, güzel Taetae...
(23:59)✔️

Ve şimdi, saat 10:23. Hâlâ onu bekliyorum, yatağımdan kalkmak istemiyorum. Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Üşüyorum mesela, cam açık ama camı kapatmak istemiyorum. Açım, yemek yapmak istemiyorum, söyletmek istemiyorum. Ayağa kalkmak istemiyorum.

Taehyung, sen bana ne yaptın?

Kapı aniden açılınca battaniyeyi üzerimden çekip, Namjoon hyung'a baktım. Sadece 10 saniye boyunca kesintisiz anlamsız bakışlar attık birbirimize. Aklım yine Taehyung'a kayınca, ağlayavak gibi olduğum için Namjoon hyung yanıma gelip, yattı ve sıkıca sarıldı. Başımı hyung'umun koynuna gömerken, "Şşt," sesi çıkardı ve omzumu patpatladı.

"Hyung, niye mesajlarıma bakmıyor?!" dedim ağlamaklı çıkan sesimle.

"Bilmiyorum canım, bilmiyorum..."

Querencia | Taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin