Tekrar, benim Querencia'm ol.

109 15 0
                                    

Ay merhabalar. Uzun zamandır bölüm gelmiyor farkındayım ama aklıma mükemmel bir fic geldiği için hemen ona başlamak istemiştim.

Ama bu demek değil ki bu fici unuttum. Asla unutmam. Ben artık bölümlerimi yorumlayamıyorum iyi mi kötü mü diye. Benim bile kafam karışmaya başladı. ŞDĞWÖDŞEMDLEÖDK

Neyse okurken görürsünüz, iyi okumalarr<3
________________________________________

Taehyung'tan: (Birkaç gün sonra)

@ünlüler_hakkında.hersey:
Günaydın arkadaşlar! An itibariyle bazı takipçilerimizden fotoğraflar aldık. Konumuz, 2 gün önce New York'ta yarışmayı birincilikle bitiren, Jeon Jungkook. Hatırlarsanız, o gün kazandığı belli olduktan sonra, Sunucu Kim Yugyeom gelip, onu öpmüştü!

Böylelikle onların sevgili olduğu, her yerde konuşulmaya başlanmıştı. Fakat asıl haberimiz bu değil!

O gün, Jeon Jungkook, Kim Yugyeom tarafından evlilik teklifi aldı!

Evet, evet! Hemen çıldırmayın, fotoğrafları görünce daha çok sevineceksiniz! :)

*2 fotoğraf paylaşıldı*

Haberimiz bu kadar! Daha fazlasını ve diğer ünlüleri merak ediyorsanız, bizi takip edin ;).

@q:
Biliyordum abi biliyordum! Yarışmanın en başından beri belliydi.

@i:
Hadi bakalım Allah sonumuzu hayretsin.

@g:
Ee, kabul etti mi etmedi mi onu daha söyleseydiniz bari? Vahiy yoluyla mı öğreneceğiz?

@t:
Neden hep yakışıklı insanlar homoseksüel oluyor amk?

@ç:
Yani şimdi...
Kim Jungkook mu oldu bunlar...

(123k yorum daha...)

Kim Jungkook.

Benim de soy adım Kim'di.

Şakaklarımı ovup telefonu koltuğun bir köşesine attım. Sabahtan beri bu yazılara bakmaktan gözlerim ağırmıştı. Hayır, Jungkook'a sinirli değilim. Onun adına mutluyum, mutlu olmasını istiyorum. En çok o mutlu olsun, en çok o gülsün istiyorum.

Çünkü onu hâlâ seviyorum.

Sevmek istemiyorum ama seviyorum.

Ve kalbim, her onu sevmek istemediğimi söylediğimde daha çok seviyor sanki.

İstemediğim her şeyi yapıyor ve beni deli ediyor.

Kalbimden bahsediyorum tabii ki.

Oflayıp ayağa kalktım ve kendime pankek yapmaya karar verdim. Mutfak konusunda çok becerikli olduğum söylenemez ama elimden geleni yapıyorum sonuçta. Önemli olan emek vermek, değil mi?

Önemli olan emek vermek...

Jungkook'a verdiğim emek.

Querencia | Taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin