(FİNAL) İçimizdeki Ateş

119 12 33
                                    

MERHABALAAAAR

Üzgünüm ama finalle geldim...

Üzücü konuşmamı en altta yaptım o yüzden burayı uzun tutmak istemiyorum, iyi okumalarr🥺💘
________________________________________

"Lan oğlum burdan düşmeyiz di mi?"

"Geri zekalı mısın Hoseok, gerginim zaten suratına bir çarparım, şu camdan uçar gidersin aşağı, piç."

"Lan! Gider miyim harbiden? Vurma ha, özür dilerim!"

Jin ve Hoseok hyung'un bağırışmalarını yaklaşık bir buçuk saattir çekiyorduk, ve hâlâ susmamışlardı.

"Jin, bak şu kanat biraz fazla aşağıda sanki? Baksana oğlum! Ölür müyüz lan? Düşer mi uçak?"

"Ulan Orospu çocuğu, sussana! Uçak mühendisi de mi oldun başıma? Nerden biliyorsun daha alçakta olduğunu?"

"Öyle gelmişti sadece niye bağırıyorsun şeref yoksunu, aşağılık ve köpeğimsi yaratık?"

"Namjoon, şu kankini yanımdan al, yoksa boğacağım şuracıkta! Eunwoo! Uyan şerefsiz, sevgilini ben mi çekeceğim tüm yolculukta!"

"Aşk olsun Jin, böyle mi olduk şimdi? Sadece uçaktan korkmuştum. Niye bana kötü davranıyorsun ki?"

Yanımda oflayan Taehyung'u duyunca hafifçe kıkırdayıp gözlerimi araladım. Taehyung'ta kıkırdamamı duymuş olacak ki hemen gözlerini aralayıp, gülümsemişti bana. Sonra tekrar Hoseok hyung'u duyunca göz devirdi. "Şaka gibi bir buçuk saattir boş boş korkuyorlar ve Hoseok, en son özür diliyor. Kaçıncı özürü bu, 34 oldu mu?" diye atarlanınca daha çok güldüm.

"Ben en son 38 de kalmıştım sevgilim."

Taehyung dediğim üzerine kahkaha atarken, tekrar uyuma denemelerimi gerçekleştirmek için gözlerimi kapattım. Bir buçuk saattir salak salak konuşuyorlar diye uyuyamıyordum ve bu durum canımı sıkmaya başlamıştı.

Ah, size neler olduğunu anlatmadım sanırım, değil mi? 2 hafta önce Yugyeom'la boşanmak için evraklar evimize gelmişti. Evraklarla beraber, Yugyeom'da kendini getirmişti.

Taehyung, Yugyeom'u görünce,
'E yeter artık amına koyayım,' diye atarlansa da; Yugyeom onu takmayıp, benden özür dilemek için geldiğini belirtmişti.

O gün gerçekten uzun bir süre konuşmuştuk, eskilerden de, gelecekten de. Taehyung her ne kadar sinirli sinirli baksa da, Yugyeom'la bir yaşanmışlığımız vardı ve onu kötü hatırlamak istemiyordum. Kısacası, tekrar arkadaş olmuştuk. Hatta o günden sonra Taehyung onunla bir kafede buluşmuştu.

Ben sandım ki Yugyeom'u dövmeye gidecek, fakat geri geldiğinde Yugyeom'u da getirmişti, beraber kahkaha atıyorlardı. Ben her ne kadar şaşırsam da bu duruma üzülmedim çünkü kimseyle küs kalmaya gerek yoktu. Bu kişi eski sevgiliniz olsa bile, kimseyle küs kalmaya gerek yoktu.

Anıların bir suçu yoktu sonuçta. Ölümlü dünya.

O günden sonra Taehyung ve Yugyeom, bayağı yakınlaşmışlardı. Zaten Yugyeom, benimle tanışmadan önce onlar arkadaş olduğu için daha kolay olmuştu eskisi gibi yakınlaşmaları.

Fakat anlamadığım şey, bir gün önce onu öldürmek isteyen Taehyung, nasıl bu kadar hızlı değişmişti?

Neyse, bu bir sorun değildi benim için.

Hatta ve hatta, Yugyeom şu an bizimle uçaktaydı. Yugyeom yetmemiş, Bogum hyung ve sevgilisi de gelmişti. Ordu gibiydik şuan anlayacağınız.

Ah, Eunwoo'nun burada olduğunu söylemiştim, değil mi?

Querencia | Taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin