Sırlar Değil, Gerçeklerle.

111 17 2
                                    

Merhaba canım benlerim!

Umarım iyisinizdir...

İyi okumalar dilerim <3
________________________________________

"Sana..." dedi. "Aşığım, biliyor musun? Çok aşığım!" daha sonra gözleri kendi kendine kapandı ve uykuya teslim oldu. Arkasında da yalnızca şok içinde kalmış bir Jungkook bıraktı.

O gece Kim Taheyung, uzun zamandır aşık olduğu Jeon Jungkook'a hatırlayamayacağı bir itiraf etti.

<3

Ne düşüneceğimi, ne yapacağımı bilmiyorum. Bütün gece uyuyamadım. Taheyung hâlâ yanımda mışıl mışıl yatıyor, alarmları kapattım.

Taheyung'un bana sıkıca sarılmış kollarından yavaşça ayrılıp, mutfağa gittim. Büyük bir bardak su doldurup içerken, gözlerimi kırptım hızlıca. Uykusuzluktan çok ağrıyorlardı. Daha önce defalarca kez itiraf almama rağmen ilk defa bu kadar etkilenmiştim bir itiraftan. Etkilenmek derken, aşık oldum demiyorum. İlk defa uykusuz kaldım... Suyumu bitirdikten sonra lavaboya geçtim. Geçenlerde Taheyung'un verdiği diş fırçasını çekmecede kutusuyla birlikte bulunca rahatlayıp, dişlerimi fırçaladım hemen. Yüzümü de yıkadıktan sonra kurulanıp, odaya tekrar gittim. 20 saniye sonrasına alarm kurarak, camı açtım. Taheyung'un bana giysi vermesi lazımdı.

Aklıma gelen fikirle hemen telefonuma koşup alarmı kapatmaya çalışırken, alarm çalmaya başladı. Neyse ki saniyesinde kapatıp, Taheyung'un uyanmamasını sağladım. Derin bir nefes alıp vererek Taheyung'un telefonunu aldım. Şifresi yoktu neyseki. Onun telefonundan 5 dakika sonrasına alarm kurdum bu sefer.

Sonra da montumla ayakkabımı giyip, evden çıkıp gittim.

Sabah sabah, temiz havayı soluyarak eve yürüdüm. Başım hâlâ dün geceden kalma biraz ağrıyordu. Ne bokuna içtiysek?! Yarın sahnem var ulan!

Yürürken, Taheyung'un itirafı geldi yine aklıma. Başımdan çıkmıyordu, unutamıyordum. Tüm gece düşündüm, Taheyung'tan hoşlanıyor muyum diye... Cevap bulamadım. Ne evet, ne de hayır... Onunla tanıştığımdan beri hareketlerim ve davranışlarım çok değişti, farkındayım. Üstelik onunla beraber olduğum rüyalar görmem, bazen onu görünce heyecanlanmam ve benzeri olaylar da bunu düşünmeme itmişti beni.

Ya da belki de Taheyung'un sarhoşluktan kurduğu bir cümleydi bu, bilmiyorum! Şu an tek bildiğim şey, eğer Taheyung denemek istediğini söylerse, hayır diyemeyecek oluşumdu...

Eve yetiştiğimde anahtarla hızlıca kapıyı açarak girdim. Bu sırada Namjoon hyung önüme çıkmıştı. Arkasından da Jin hyung geldiğinde şaşırmadım değil açıkçası. Hayır tamam, Namjoon hyung ondan hoşlanıyordu ama Jin hyung'un da hemen gelmesi şaşırtıcıydı. Namjoon hyung elini saçlarıma atarak karıştırdıktan sonra, "Biz gidiyoruz Kookie. Sen gelirsin okula, değil mi?" başımı evet anlamında salladıktan sonra Jin hyung'ta bana gülümsemiş, sonra da evden çıkmışlardı.

Çıkarken, Namjoon hyung elini Jin hyung'un beline koydu.

Neyse, mutlu olsunlar, başka bir şey istemiyorum.

Hızla mutfağa gidip kolalı fısfısımı aldım ve ağzıma sıktım. Daha sonra odama gidip, gri saçlarımı taradım. Kısacık bir duş almam lazımdı... Kirli kıyafetlerimden arınarak duşa girdiğimde, gerçekten rahatlamış hissediyordum. Duştan çıktıktan sonra, telefonuma bakmadan direkt odama girip giyinmeye başladım çünkü gerçekten geç kalmıştım. Üzerime her zamanki bol üst ve bol eşofmanımı giydim. İron man'li çorabımı giyindikten sonra da aynı hızda ayakkabılarımı giyip, çıktım evden. Hava buz gibiydi. Neyse ki yanıma mont almıştım.

Querencia | Taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin