"Bebek Mi?"

123 17 9
                                    

Nasılsınız canım benlerim?

Fazla tutmak istemiyorum, hemen başlayın... <3
________________________________________

"Senin yanındayken, rahat uyuyacağım Kookie. İyi geceler."

<3

Cızırtılı alarmın sesini duymaya başlamıştım ve bu iğrenç bir sesti gerçekten. Kuru boğazım ve üzerimdeki büyük varlıkla beraber gözlerimi aralamaya çalıştım ama başaramadım. Kar yağmasına, yani havanın bulutlu olmasına rağmen hava çok aydınlıktı ve göz alıyordu. Alarm, kendi kendine kapandıktan sonra sertçe yutkunup gözlerimi araladım ve üzerimde olan şeyin, Taheyung olduğunu fark ettim. Yanaklarımın itemsizce kızardığını hissederken, uykum tamamen açılmıştı. Gövdesi gövdemin üzerinde, kolları sırtıma doğru sarılıydı.

Açıkçası ne yalan söyleyeyim, sarılmak derken bu kadar ileri gideceğini bilmiyordum.

Uyanmasın diye aşırı yavaş bir şekilde, önce ayaklarından başlayarak yavaşça yatağa koydum. Neyse ki uykusu derindi yoksa uyanabilirdi.

En son başını da yatağa koyduğumda üstün başarım için kendimi tebrik edip, mutfağa ilerledim. Kendime bir bardak su doldurup, kana kana içtim ve her sabah ağzım kokmasın diye sıktığım kolalı fısfıslı şeyden, birkaç fıs sıktım. İşte şimdi dişlerimi fırçalayabilirdim. Normalde insanlar uyandıkları gibi yüzünü yıkar, dişlerini fırçalarlar ama ben bunları yapmadan, hiçbir şey yapamıyordum.

Hızlıca banyodaki işlerimi halledip çıktıktan sonra, odama girip Taheyung'un yanına kıvrıldım. Yüzündeki yaralar haricinde, çok temiz bir yüzü vardı. Kusursuzluk kelimesinin vücut bulmuş hali gibi... Gözündeki morluk çoğunlukla gitmişti ve yaralarda benim temizlemem sayesinde azıcık geçmişti.

Rüyasında ne görüyordu bilmiyordum ama gülümsüyordu. Hem de yastığa sıkıca sarılırken. Böyle bir adamı nasıl döverlerdi ki, diye düşünüp derin bir nefes verdim. En azından gösterimize kadar Taheyung'a güzel bir şey yapmak amacıyla ayağa kalkıp mutfağa gittim. Gösteriden sonra bir daha görüşeceğimizi düşünmüyordum çünkü... Her ne kadar ona şimdiden bir abi sevgisi hissedip bağlansam da, bu yanlıştı. Aile- ebeveynlerim yüzünden herkese sevgi beslememeliydim.

Mutfağa girince, büyük bir tepsiye kahvaltılık şeyler koyduktan sonra dolaptan meyve suyu çıkarıp 2 bardağa doldurdum ve onları da tepsiye koyup tekrar odama döndüm.

Taheyung hâlâ aynı pozisyonda uyuyordu.

Şimdi Taheyung'un yerinde Hoseok hyung veya Namjoon hyung olsaydı, öperek uyandırır sonra da üzerine atlardım ama Taheyung'la o kadar yakın değildik. Olmayacaktık. O yüzden tepsiyi komodine seslice bıraktım, böylece 'yanlışlıkla' sertçe bıraktığımı düşünerek uyanacaktı.

Düşündüğüm gibi de oldu, Taheyung, gözlerini ovalaya ovalaya bana doğru döndü ve tepsiyi görünce genişçe gülümsedi. Ben de kıkırdadığımda "Hadi, kalk bakalım uykucu, balkona gidiyoruz." diyip balkona ilerledim. Başkon camını ve sinekliğini açtıktan sonra geri tepsiyi alıp, balkondaki 2 kişilik masama bıraktım. O da esnedikten sonra kalkıp, banyoya gitti. Neyseki banyoda ona, yeni bir diş fırçası bırakmıştım.

Namjoon hyungun odasına gidip onu da uyandırdıktan sonra, yaklaşık 5 dakika içinde karşılıklı sandalyelere oturup yemeye başlamıştık. Namjoon hyung, bizimle yemeyeceğini söylemişti çünkü.

Querencia | Taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin