~1 week later~
Allison
Ik weet nu al mijn krachten. Als het goed is heb ik er 3: het weer besturen, mij en andere kunnen genezen en met alle dieren kunnen praten. Met alle dieren kunnen praten, kan ik al. Wat eigenlijk niet heel moeilijk is. Je moet gewoon voor zo'n beest gaan staan en dan praten, very easy. Andere genezen gaat wat lastiger maar ik kan wel mezelf al helemaal genezen, als het niet al te erg is. Ik denk dat ik alleen kleine verwondingen kan genezen maar Henry denkt dat ik ook grotere wonden kan genezen dus dat zijn we nu nog aan het testen. En het weer besturen, tja wat kan ik daarover zeggen? Het is gewoon één grote fiasco. Ik wil bijvoorbeeld een wolk creëren maar dan komt er een tornado opzetten of ik moet een regenbui maken en dan gaat het kei hard hagelen. Dus ja, dat gaat gewoon vreselijk. Ik ben er ook achter gekomen dat vechten niet mijn ding is maar verdedigen wel. Mijn vader is erg blij dat ik die krachten heb omdat daar geen een onzin van is, nou ja misschien dat ik met dieren kan praten maar het komt ooit wel van pas.
"Allison luister je wel? Ik heb het gevoel dat ik tegen muur sta te praten."
"Hé? Sorry Taylor ik was aan het dagdromen."
"Gebeurt wel vaker he?"
"Tja, kan er niet zo veel aan doen."
"Tuurlijk... maar uh... misschien is het handig al je je weer concentreert op patrouilleren van het gebied."
"Oh-ja sorry."
Ik wilde verder lopen maar zag niet die boomstronk. Ik viel voorover tegen Taylor aan.
Uhg wat is ze toch een kluns, echt irritant.
"Hm... zei je wat?"
"Nee"
Wat is ze af en toe toch een freak. En kan ze niet van me af gaan ofzo?
Ik merkte dat ik inderdaad nog steeds op hem lag. Ik wilde van hem afgaan toen er opeens vuur om ons heen kwam.
"Uh... doe jij dat?" Vraag ik aan Taylor.
"Nee, jij?"
"Nee, ik kan geen vuur sturen."
Oke dit is best wel creepy, eerst hoor je Taylor zijn gedachten en dan kan je misschien vuur sturen. Hoor ik Alice in mijn gedachten zeggen
"Taylor wat zijn jouw krachten?"
"Ik kan gedachten lezen en de elementen besturen maar dan alleen vuur en water."
"Oh... kan jij dan nu mijn gedachtes lezen?"
"Uhm, nou nee dat kan ik niet. Ik kan het alleen als ik me er op focus en dan lukt het nog niet."
Natuurlijk jij kan ander krachten van andere kopiëren. Maar ook weer niet precies, want jij hoefde je er niet op te focussen. Maar dat betekend dat we er vier hebben!
Ik weet het.
"Hm..."
Dylan
Waar ben ik toch in belandt. De Alpha wil dat ik haar binnen nu en 3 dagen ga ontvoeren. Ik bedoel hoe moet ik dat toch in vredesnaam gaan doen.
Tja het was misschien makkelijker geweest als je niet op haar verliefd was geworden.
Ik weet het, maar liefde heb je niet in de hand.
Anders vertel je het haar.
En haar dan ontvoeren. Ik dacht het niet.
Dan wordt je een rouge.
JE LEEST
Werewolf love
WerewolfAllison had toegekeken hoe de man die zij haar hele leven al kende veranderde in een wolf. Vanaf dat punt kon ze niet meer ontkennen dat wat de koning zei, niets minder dan de waarheid was. Hierdoor wist ze drie dingen zeker. Feit één: weerwolven be...