part31

142 17 90
                                    

بەهیوای خوێندنەوەیێکی چێژبەخش...
لە کەموکوڕتیەکانم ببورن و ڤۆت و کومێنت لەبیر مەکەن، فەرموون بۆ ناو چیڕۆک...






[دوای چەند کاتژمێرێکی کەم بەسەر خەوەکەی ن/ت، جۆنگکووک هات و بەئاگای هێنایەوە..]

ن/ت:چی بوە بەوکاتە کەسێک مردووە؟

جۆنگکووک:نەواللە ، استغفراللە کورە من موسڵمان نیمە.!

ن/ت:یرحمك الله جا چییە کاتێک هاوسەرگیریم لەگەڵ ئەکەی ئەبیتە موسڵمان.

جۆنگکووک:بەخەونت ئەسڵەن دەبێ خۆت وەکو من لێبێیت نەک من وەک تۆ!.

ن/ت:یانی ئاوا دە کەواتە هەر باسی هاوسەرگیریم لەگەڵ خۆت مەکە چۆنکە کۆتایی هات لێرەوە کوا جانتاکەم با کۆیبکەمەوە و بڕۆم.

جۆنگکووک:کچێ ئەوە ئەڵێی چی بوەستە.

ن/ت:وەستانی چی واللە وەعد بێ شوت پێ نەکەم هەر لە سەرەتاوە هەموو شتێکت وێرانکرد من ئەگەر بە شێوەیێکی شەرعی نەبم بە هاوسەرت ڕازی نابم.

جۆنگکووک:هاا؟؟

ن/ت:ئەرێ واللە ئاوا جا ئەوەی تریش کەیفی خۆتە یان ئەوەتا ئێستا موسڵمان ئەبی و مەڵایێک دێنی بۆ مارەکردنەکە یان من ئێستا لێرە ئەڕۆم و چیتر نامبینیتەوە!.

جۆنگکووک:باشە باشە تەنها مەڕۆ بەخوا هەموو شتێک ئەکەم بەخوا ئەوە سوێندم خوارد تکایە مەڕۆ!.

ن/ت:باشە ناڕۆم.

جۆنگکووک:ئایی قوربانی تۆ بم باشترینی من مواحححح💋💋..

ن/ت:لاچوو کورە وازبێنە با هەناسە بدەم.

جۆنگکووک:باشە دەی وەرە خوارەوە چاوەڕێتین جلەکانمان ئامادەیە با سەیری بکەین.

ن/ت:تۆ بڕۆ منیش ئێستا دێم.

[دوای ئەوە جۆنگکووک ڕۆیشت ن/ت'ش دەموچاوی شوشت و ویستی بڕوات بەڵام نامەیێکی بۆ هات لە موبایلەکەی ڕۆیشت سەیری بکات...]

ن/ت:چیی!!؟؟ ئای خوایە ئەوە شێت بوە هەر بەڕاستی شێتە چۆن ئاوا ڕازی بۆ؟ دیارە ترساوە لەوەی لەناو ئاهانگەکەم ئاشکرایان بکەم ئێهـ باشە کە بترسی ههههـ 1میار وۆن خراوەتە هەژماری بانکی منەوە! با ئەمڕۆ کەمێکی تر بیترسێنم با بەرلە هاوسەرگیریەکەم 5 میارم هەبێ......

[ن/ت قا قای پێکەنین هەموو ژورەکەی گرتبوویەوە، نامجوون یەک میار وۆن'ی بۆ هژمارە بانکیەکەی ناردبوو ....]

ن/ت:سڵاو نامجوون چۆنی، وەکو ئەوەی وتم تۆ هێشتا بانگێشکراوی بۆ ئاهەنگەکەم بۆیە خۆت ئامادەبکە و ئەم شەو با پێکەوە نان بخۆین وە دیاری هاوسەرگیریەکەمت بیر نەچێ باشە با دواتر من سوپرایزت بۆ نەکەم کاتێکی خۆش.....
یەسس ئەوەشم نارد هیچی پێنەماوە بیکات لەوە زیاتر هههـ بامن بڕۆم سوارچاکەکەم چاوەڕێمە...

تەنها لەگەڵ تۆWhere stories live. Discover now