بەهیوای خۆێندنەوەیێکی چێژبەخش ڤۆت و کومێنت لەبیرمەکەن لە کەموکوڕتیەکانیشم ببورن فەرموون بۆ ناو چیڕۆک.....جۆنگکووک:چی بوو ن/ت باشیت؟
ن/ت:ئاهههههـ نەخێر هیچ باش ئازارم هەیە.. ئاههههـ ئەمرم جۆنگکووک ئەمرمممم....
جۆنگکووک:قسەی وامەکە گیانەکەم هیچ نییە هەڵسەوە ئێستا بانگی دکتور ئەکەم هەموو شتێک باش دەبێ..
[جۆنگکووک بانگی کارگوزارەکانی کرد و ئەوان دکتورێکیان بانگ کرد دوای ماوەیێک گەیشت و سەیری ن/ت کرد و پشکنینی بۆکرد پێشنیاری نەخۆشخانەی کرد بۆیە بەپەلە جۆنگکووک
ن/ت گەیانده نەخۆشخانە و دکتورەکان سەیریان کرد دواتر دکتۆرەکە کە ئافرەت بۆ هاتەدەرەوە و بۆ لای جۆنگکووک ڕۆیشت و وتی.....]دکتور:هاوسەرەکەت باش نییە بەڕێز دەبێ زیاتر ئاگاداری خۆی بێت ئەو دوگیانیەکەی کەمێک هەستیاره مناڵەکەی تەنها یەک مانگە ئەگەری لەناوچونی زۆرە بۆیە ئەگەر ئەمڕۆ کەمێک درەنگتر گەیشتبان لەوانەیە نەمانتوانی بوایە هیچی بۆ بکەین تەمەنی بچۆکە بەرگەی زۆری فشاری مناڵ ناگرێ بەتایبەتی لە مانگی سەرەتای دوگیانی باشتر دەبێ بەڵام ئەگەر بەتایبەتی گرنگی بەخۆی بدات.
جۆنگکووک:ئـ ئەو ئێستا چۆنە دکتۆر ئەو باشە وایە؟ کـ کوڕەکام، کوڕەکەم چۆنە؟
دکتۆر:تەندروستی باشە وردە وردە باشتریش دەبێ نیگەرانی مندڵەکەش مەبە ئەو باشە.
جۆنگکووک:سوپاس بۆتۆ خوایه سوپاسسس، سوپاس بۆتۆش دکتور.
دکتۆر:شایەنی نییه ئەرکی خۆمە.
[جۆنگکووک لەسەر کورسیەکانی نەخۆشخانە دانیشت بوو و دەگریا چاوەڕێ بوو بانگی بکەن و بڵێن ن/ت خەبەری بۆتەوە بەڵام چەند کاتژمێرێک تێپەڕی هەر بەئاگا نەهاتەوە تا کاتژمێر 5 بەیانی ن/ت هەسابووەوە و تەندروستی باشترببوو سەیری لای خوی کرد بینی جۆنگکووک خەوتووە چۆنکە لە ژوری تایبەت دایان نابوو، ن/ت سەیری جۆنگکووکی دەکرد بۆ ماوەیێکی زۆر دواتر ڕویشتە لای دانیشت و سەری لەسەر سنگی دانا، جۆنگکووک کەمێک خۆی جوڵاند دواتر لوتی بە قژی ن/ت کەوت وایکرد کە خەبەری بکاتەوە..]
جۆنگکووک:ن/ت.. باشیت گیانی من ئازارت نییە همم ببورە دەزانم هەمووی هەڵەی من بۆ نەمهێشت ئەم ماوەیە پشوبدەیت داوای لێبوردنت لێدەکەم.
ن/ت:داوای لێبوردنی چی پێویست بەوە ناکات تۆ لەبەر من واتکرد تاوەکو دڵخۆشبم تەنانەت تۆ وتت جلی واش لەبەر مەکە بەڵام من گوێم بۆ نەگرتیت دەبێ من داوای لێبوردنت لێبکەم تۆ ئەم مناڵەت زۆر خۆشەوێ من ناتوانم چاودێری بکەم من زۆر گەمژە و بێ کەڵکم ناتوانم کەڵکی هیچ بگرم من بێ سودم..
جۆنگکووک:ئەوە بۆ وائەڵێی هااا قسەی وانەکەیتەوە تۆ دایکی ئەویت دڵنیام بەرگەی هەموو شتێک ئەگری من هەمیشە لێرەم و پاڵپشتیت ئەکەم تکایە متمانە بەمن بکە.
YOU ARE READING
تەنها لەگەڵ تۆ
Fanfictionیەکەم چیڕۆک هیوادارم بەدڵتان بێت ئەزیزەکانم💗 بیرتان نەچێت کومێنت و ڤوت بکەن بۆ بەردەوام بونم خۆشمئەوێن💞