بەهیوای خوێندنەوەیێکی چێژبەخش لە کەموکوڕتیەکانم ببورن و ڤۆت و کۆمێنت لەبیرمەکەن، فەرموون بۆ ناو چیڕۆک..[کات درەنگی کردبوو هەمووان ڕۆشتبونەوە ماڵەکەنیان، ن/ت و جۆنگکووک لە ژورەکەیان بۆن قسەیان دەکرد،]
ن/ت:چییە؟ بۆچی ئاوا سەیر دەکەی؟
جۆنگکووک:هیچ بو پرسیت؟
ن/ت:پرسیم چۆنکە ویستم ئاییی زۆر بیزارکەری..
جۆنگکووک:تۆ هێشتا لە بەیانی ماویتەوە؟ گیانەکەم خۆ وتم لەبەر پورم وامکرد بۆچی هێشتا توڕەیت لێم.؟
ن/ت:مـ من...جۆنگکووک بەڕاستی من....ئاهـ بەنەفرەتبی...چۆن بتوانم لەو ژیانە بەردەوام بم کەسانێک کە دەستیان هەبووە لە کۆشتنی خێزانەکەم چۆن لەگەڵیان بەردەوامبم و بژیم ئـ ئەو.. ئەو کوڕە نەفرەتیە ئەو بێنرخە چۆن دەکرێ برای من بێت ئاهههههههـ.
جۆنگکووک:ئارامبەوە ششششـ تۆ باشدەبی هەموومان لە ڕابردوو هەڵەی زۆرمان کردووە بەڵام گرینگ ئەوەیە هەڵەکانمان دوبارە نەکەینەوە و لە یەکتریش خۆشبین وانیە؟ ئەگەر لێ خۆشبوون نەبوایە ئێمە ئێستا لە کوێ دەبوین؟ بیربکەوە ژیانکردن بەبێ لێبوردەیی نابێت ...
ن/ت:واتە تۆ بەو حاڵەی ئێستای من و خۆت ڕازیت؟ تۆ منت خۆشناوێ و منیش خۆشمناوێی هەرچەند دەشزانی بەڵام بەردەوام لەلای خۆتم دەهێڵیتەوە وا خۆت نیشاندەدەی کە من گرنگبم بوت بۆچی؟ هاا بۆچی وادەکەیت؟
جۆنگکووک:ئێستا بۆچی ئاوا قسەدەکەیت؟ کێ وتی خۆشمناوێی؟ هاا ئەو قسانە لە کوێ دێنیت بو خاتری خوا هاا؟
ن/ت:وازبێنە ماندوم ئەمەوێ بخەوم.
[ن/ت ڕۆیشت خۆی بگوڕێ و دەموچاوی پاکبکاتەوە دواتر هاتەدەرەوە، جۆنگکووک لەسەر جێگاکانی پاڵکەوتبوو و سەیری ن/ت دەکرد]
ن/ت:باشە من ئێستا چی لەبەر بکەم؟ ئەوانە جلەکانی منیان لە کوێ داناوە؟
جـۆنگکووک:بەمشەوە بۆچیتە چی لەبەر دەکەی؟ن/ت:هاهـ ئەمەوێ جلێکی ئاسودە لەبەر بکەم و بخەوم یان تۆ پێیانت وتوە لایان بەن؟
جۆنگکووک:نەخێر من بۆچی شتێکی وابکەم.
ن/ت:سەیری حاڵی من بکە ناتوانم شتێک بدوزمەوە بۆ خەو لەبەر بکرێت لەماڵی سەروکی شارەوانی ئەم شارە گەورەیە خوایە بۆچی من هەمیشە بێ شەنسترین کەسی ئەم هەسارەیەم خوایە بۆچی؟؟
جۆنگکووک:بۆ ئەڵێی بێشەنسی؟ خۆ تۆ منت هەیە ئەوە گەورەترین بەختە بوتۆ کەسی وەکو من هەر نییە لەم دنیایە.
YOU ARE READING
تەنها لەگەڵ تۆ
Fanfictionیەکەم چیڕۆک هیوادارم بەدڵتان بێت ئەزیزەکانم💗 بیرتان نەچێت کومێنت و ڤوت بکەن بۆ بەردەوام بونم خۆشمئەوێن💞