بەهیوای خوێندنەوەیێکی چێژبەخش💗لە هەڵەکانم ببورن فەرموون بۆ ناو چیڕوک❣️
VOTE & COMMENT🖤
ن/ت:ئێمە وتمان کێشەی بۆ دروست نابێت بەڵام تا چەند دڵنیای؟
تایهیوونگ:منیش دڵنیانیم بەڵام هەموو هەوڵێک ئەدەم تا بەپارێزراوی بمێنێتەوە بێ خەم بە ئەم کەیسە ئیتر لای منە تا تاوانبارەکە بە بەڵگەوە دەستگیر نەکرێت ناوەستم دڵنیابە.
ن/ت:من گۆمانم لە تواناکانی تۆ نییە بەڵام ئەترسم تاوانبارەکە بزانێت کەسێک دەمووچاوی بەبیرماوە و ئازاری بدەن خۆتیش دەزانی ئەو زۆر مەترسی دارە کاتێک ئەو باسی کەسە ڕووگرژەکەی دەکرد ڕێک ئەو دڕندەیەم ئەکەوتە بەرچاو.
تایهیوونگ:ڕاستەکەیت بەڵام لە ئێستادا زۆربەی کەسه تاوانبارەکان وان من پاسەوانی زیاتر دادەنێم تا پارێزراو بێت.
ن/ت:هیوادارم کێشەمان بۆ دروست نەبێت.
تایهیوونگ:دەتەوێت کەسێکی ئەم گەڕەکە ببینیت یان شتێکت هەبێت و پێی بڵێی؟
ن/ت:بەڕێز تای لە ڕاستیدا باوکم چەند ڕۆژێک بەر لەوەی بمرێ وەکو ئەوە وابوو کە دەیزانی شتێکی وا ڕودەدات زۆر جار بەدایکمی دەوت دەیەوێت بڕون بۆ لای برازاکەی بەڵام دایکم ڕازی نەبوو چۆنکە من قۆتابخانەم هەبوو وە دەیوت لەبەر کارەکەشی نابێت بڕوین،
تایهیوونگ:یانی تۆ ئەڵێی باوکت ویستویەتی شتێک ڕون بکاتەوە؟
ن/ت:نازانم بەڵام زوربەی کات لەماڵەوە بوو لەکاتی ئاسایی وا نەبوو هەمیشە ماچی دەکردم و قسەی خۆشیدەکرد و دەیویست دەربارەی خۆم قسە بکەم دایکم لەو ماوەیە زۆر مەشخۆڵ بوو زۆربەی کات ئێمە بە تەنها بوین لەگەڵ باوکم،
تایهیوونگ:بوەستە باوکت باسی بەڕێز لی هیچ کەسێکی بۆ نەکردیت کە پێشتر لە توماری گۆمانلێکراوان دا بینیبێتت؟
ن/ت:کێشەکە ئەوەیە زۆر شتم بە بیردا نایەت دەربارەی ئەو کەسانەی گەڕەک بەڵام پیاوێک هەبوو زۆر هاوڕێی باوکم بۆ زۆرینەی کاتەکانی لەگەڵ باوکم بوو زۆری خۆشەویستم منیش زۆرم خۆشەویست کەسێکی زۆر باشبوو بەڵام هەفتەیێک بەر لە مردنی باوکم ئەو هیچ نەدەهات بۆ ماڵمان لە ڕێگای قۆتابخانەکەشمان نەبوو وەکو بڵێی عەرزەکه ئەوی قوتدابێت دیار نەبوو.
تایهیوونگ:هیچی گۆماناویت نەبینی بوو لەو پیاوە کاتێک قسەتان دەکرد یان لە ماڵی ئێوە بوو؟
ن/ت:بەڕێز تای من هەرگیز گۆمان لەو ناکەم ئەو کەسێکی زۆر باش بوو باوکمی وەکو براکەی خۆشەویست هاوسەرەکەشی زۆر باشبوو.
تایهیوونگ:ئەها یانی مناڵی هەبوو؟
ن/ت:بەڵێ دوو کوڕێ هەبوو، ئێمە بۆچی باسی ئەوان دەکەین خۆ وتم گۆمانم لەوان نییە وە ئەوان زۆر دەمێکە دیار نین دیارە کۆریایان بەجێ هێشتووە.
YOU ARE READING
تەنها لەگەڵ تۆ
Fanfictionیەکەم چیڕۆک هیوادارم بەدڵتان بێت ئەزیزەکانم💗 بیرتان نەچێت کومێنت و ڤوت بکەن بۆ بەردەوام بونم خۆشمئەوێن💞