بەهیوای خوێندنەوەیێکی چێژبەخش لە کەموکوڕتیەکانم ببورن و ڤۆت و کومێنت لەبیر مەکەن فەرموون بۆ ناو چیڕۆک.....[دوای قسەکانی ن/ت خاتوو جیۆن زۆر توڕە بوو و ڕۆیشت و ن/ت'ش بەرەو جۆنگکووک ڕۆیشت...]
ن/ت:وابزانم هەموو شتێک کۆتایی هات جۆنگکووک ئێمە لە کۆتایدا پێکەوەین.
جۆنگکووک:بەڵێ ئیتر ئێمە پێکەوەین و بۆ هەمیشەش پێکەوە دەبین خەمت نەبێ باش؟
ن/ت:ئهمم باشە..
.
.
.
خاتوو جیۆن:ئەوە چی ڕۆدەدات خوایە ئەو کچە بوەتە بەڵای سەرمان ئەوە باش بزانە.بەڕێز جیۆن:من ڕێگا بە جۆنگکووک نادەم هاوسەرگیری لەگەڵ بکات.
خ.جیۆن:هههـ ڕێگا نادەی بگرە مەمنونیش دەبی بەوەی تەنها هاوسەرگیری لەگەڵ جۆنگکووکی داوا کردووە..
ب.جیۆن:مەبەستت چییە؟
خ.جیۆن:ئەو بە مەسەلەی خۆشکەکەت دەزانێ وە وتی بەڵگەشی لایە.
ب.جیۆن:چیییی؟؟؟
خ.جیۆن:بەڵێ وابزانم ڤیدیوی پێیە چۆنکە وای وت.
ب.جیۆن:ئەو وای وت؟
خ.جیۆن:بەڵێ وتی کە ئەگەر ڕازی نەبین ئابڕوی خۆشکەکەت دەبا ئەو کچە شتێکی لە ژێر دەستە ئەگەر نا بوچی ئاوا متمانەی بە خۆی دەبێ.
ب.جیۆن:باشە بێدەنگبە.
خ.جیۆن:چی بێدەنگ بم هاا هەمیشە منت بێدەنگ کردووە دواتر چیت پێ کراوە هاا؟
هیچ هیچت پێنەکراوە..ب.جیۆن:تۆ چیت ئەوێ ئێستا بۆ خاتری خوا؟ [بەهاوارەوە]
خ.جیۆن:بەختەوەری و پارێزراوی خێزانەکەمم دەوێ وە دەزانم کە تۆ ناتوانی ئەوانەمان بۆ بکەی بۆیە ناچارم خۆم هەوڵبدەم.
ب.جیۆن:من چیم ماوە نەکردبێ بۆ پارستی تۆ و کوڕەکەت هاا ئێستا کە ئەو یاری لەگەڵ ئاگر دەکا من چی لێبکەم پێم بڵێ چی بکەم؟؟[بەهاوارەو]
خ.جیۆن:خۆشکەکەت بنێرە دەرەوەی وڵات با لێرە نەبێت ئەو کێشەیە بۆ هەر هەموومان.
ب.جیۆن:ئەو تاکە خۆشکی منە چی دەڵێی کاتێک هاوسەرەکەی لەبەر من ئازاری ئەوی دەدا من هیچی نەمابوو بمرم چۆنکە توانای هیچم نەبوو ئێستا کە دەتوانم بیپارێزم ئەتەوێ وازی لێبێنم هاا؟؟
YOU ARE READING
تەنها لەگەڵ تۆ
Fanficیەکەم چیڕۆک هیوادارم بەدڵتان بێت ئەزیزەکانم💗 بیرتان نەچێت کومێنت و ڤوت بکەن بۆ بەردەوام بونم خۆشمئەوێن💞