Mood swings

247 4 1
                                    

Tahle knížka potřebuje víc vášně, takže si to trochu okořeníme!

Pár dní jsem s Lukem strávila v nemocnici než ho propustili. Dostal se z toho překvapivě rychle, ale stejně na sebe musel dávat pozor. Jenže byl opět jako vyměněný. Na jeho tváři byl neustále kamenný výraz a skoro vůbec nemluvil. Nechápala jsem jeho změny nálad. Tak strašně ráda bych věděla co se mu honí hlavou. ,,Co se děje?" zeptala jsem se opatrně, protože Lukovi pomalu ale jistě bělaly klouby na rukou, kterými svíral volant. Neodpovídal pouze sešlápl plyn a auto se rozjelo nebezpečnou rychlostí. ,,Luku sakra zpomal. Nebo skončíš v té nemocnici znovu." zamračila jsem se. ,,Teď ne, Clarity." vydechl a zamračil se. ,,Můžeš mi říct co s tebou kurva je? Posledních pár hodin se chováš jako kdyby tě někdo ukázkově nasral." vyjela jsem po něm. Mrzelo mě, že se mnou nemluvil o tom co se mu honí hlavou. A zároveň mě to vytáčelo. Mezi námi hrála velká přitažlivost. Ale nevěděla jsem o něm nic. Chtěla jsem ho poznat, být mu oporou, ale on měl vystavěné hradby. ,,Chci abys mi důvěřoval Luku." dodala jsem. Tmavooký stiskl volant ještě pevněji. ,,Chceš vědět co se mi honí hlavou? Mám strach. Děsí mě ty nový pocity, který se točí kolem tebe a který mi začerňujou mysl. Všechno bylo jednodušší než jsem tě poznal." odsekl. ,,Takže teď z toho obviňuješ mě? Děláš si srandu? Nikdo se tě neprosil o to tvoje ochranářský chování. Jestli ti tak strašně vadím, tak zastav." zvýšila jsem hlas. A on opravdu zastavil na opuštěné lesní cestě. ,,Nikam. Kurva. Nejdeš." otočil na mě pohled svých tmavých očí. ,,Proč?" odsekla jsem. ,,Protože jsi kurva moje." zavrčel, jeho ruka stiskla mé hrdlo a mým tělem projela vlna vzrušení. V tu chvíli jsem hodila všechno za hlavu. Chtěla jsem být v jeho moci. Byla jsem naštvaná a zároveň vzrušená. Vztek mě popoháněl. Popadla jsem ho za lem trička přitáhla jsem si ho k sobě do polibku u kterého jsem ho silně kousla do rtu. Zasyčel a kousnutí mi oplatil. Z mého hrdla vyšel tichý sten. ,,Kurva, Clarity." vydechl. Usmála jsem se a opustila jsem jeho rty. Jazykem jsem mu přejela po krku až k ušnímu lalůčku. ,,Neprovokuj kurva." zasyčel. ,,Nebo?" zašeptala jsem mu do ucha. ,,Nebo si tě vezmu. Teď a tady." zachraptěl. ,,Vezmi si mě, prosím." zavzdychala jsem když stiskl mé ňadro. Luke vystoupil z auta a já na něj zmateně hleděla. Najednou se objevil na straně spolujezdce a vytáhl mě z auta. Opřel mě o kapotu auta a zaútočil na můj krk. Díky tomu jak na mě byl nalepený jsem cítila jeho vzrušení. A to mi nahánělo vítězný pocit. Zavzdychala jsem když jemně zkousnul můj krk a rukou jsem mu zajela k rozkroku. ,,Doháníš mě kurva k šílenství." zaklonil hlavu. ,,Ukaž mi jaké je to být tvoje Luku." zapředla jsem. Jeho ruka se ocitla v mých kalhotkách. Začal mě dráždit. Nejdříve mučivě pomalu a poté zrychloval. ,,Luku prosím." vzdychla jsem a v tu chvíli do mě vnikl prsty. Překvapením jsem zalapala po dechu a vycházela jsem mu vstříc. Líbala jsem ho. Kousala jsem ho do rtu. Nemohla jsem se ho nabažit. ,,Chci tě cítit. Prosím." setkala jsem se jeho temným pohledem. Byl neuvěřitelně sexy. Nateklé rty, rozcuchané vlasy. A já chtěla víc. Chtěla jsem ať mě naplní. Ať si mě vezme tak moc, že všechen ten vztek zmizí. Najednou si mě k sobě otočil, sundal mi všechny spodní vrstvy a bez varování do mě vnikl zezadu. Zakřičela jsem. Moje nohy se třásly. Každá moje buňka se rozpadala slastí. Kousl mě do ramene a jeho ruka si našla moje hrdlo, které stiskl. Přirážel pomalu ale tvrdě. A já z toho šílela. Kdyby mě nepřidržoval, tak už bych skončila na zemi, protože moje nohy pomalu ale jistě přestávaly spolupracovat. ,,Prosím, ještě." žadonila jsem. ,,Ještě co?" zavzdychal mi do ucha. ,,Chci tě víc, prosím." zakňučela jsem. Tohle bylo mučení. ,,Luku prosím. Jsem tvoje. Jenom tvoje." vydechla jsem. ,,Takhle se mi líbíš." zavrčel. Chytl mě pod krkem a začal tvrdě přirážet. A zrychlovat. Mým tělem se rozlétávali motýli. ,,O můj bože." zakřičela jsem a pokusila jsem se k němu víc natlačit. ,,Říkal jsem ti, že jsem bůh. A ty jsi moje bohyně. Patříme k sobě. A ty mě jednou dovedeš k šílenství." zašeptal mi do ucha a s tím přišlo vytoužené vyvrcholení a z mých úst uniklo jeho jméno. Moje kolena vypověděla službu a málem bych se sesypala na kapotu, kdyby mě můj tmavooký nedržel. ,,Nenávidím tě. Nenávidím tě za to jak tě nemám dost. Za to co se mnou děláš." otočil si mě k sobě. ,,Já z toho samého důvodu." vydechla jsem. ,,Tohle bylo kurva dokonalý." políbil mě a usmál se. S úsměvem jsem přikývla a snažila jsem se srovnat si dech. Doháněl mě k šílenství a věděl to. A uměl toho kurevsky dobře využít.

Musím přiznat, že je mi trochu horko 😂

Weakness//czKde žijí příběhy. Začni objevovat