Dışarıdan gelen sesle ayrılmıştı Hünkar ve Ali Rahmet
H. Neydi o?
A. Köpektir boşver
Diyerek tekrar yanaşıyordu ki Hünkar'a
H. Ali Rahmet saçmalama dur
Doğruldu Hünkar konağa doğru bakarak
A. Yahu kim olacak? Demirler uyudu demedin mi?
H. Evet de
A. Eee? Hem Demir olsa sesinden önce kendisi gelirdi.
Dedi gülerek
H. Ya gülme ne halde yakalandık farkında mısın? Durmalıydık! Ah Ali Rahmet beni de kendine benzettin.
A. Ne varmış Yaman Hanım? Birbirini seven iki insanın birbirini öpmesi kadar normal ne var?
H. Yahu normal normal de yeri burası mı? Hem biz kaç yaşındayız. Böyle yeniyetme aşık gibi kapı önlerinde...
A. Valla Yaman Hanım orada haklısın işte. Ama yeniyetme aşıklara nal toplatır bizim aşkımız.
Hünkar'ın elini tutup öptü Ali Rahmet bunları söylerken
Hünkar'ın korkusu ve siniri bir yana dayanamıyordu sevdiğine gülümsedi şimdi de
H. Sen ne ara bu kadar vurdumduymaz oldun Fekeli?
A. Neredeyse altmış yaşında hâlâ sevdiğim kadının hasretini çektiğimi idrak ettiğimden beri.
Ciddileşti Ali Rahmet birden
A. Bu yaşımızda hâlâ gizli gizli buluşuyoruz Hünkar. Bizim şuan seninle sıcak yatağımızda kitabımızın son sayfasını okuyup uykuya dalıyor olmamız icap ederdi. Odamızda kollarımda uyanman sonra kahvaltıya torunlarımı omzumda indirirken senin korkup tutmaya çalışman ailecek kahvaltılar eşliğinde sohbetler etmemiz...
Ali Rahmet öyle güzel anlatıyordu ki Hünkar da dalmıştı hayallere. İkisi de bu duyguları hiç tadamamıştı. Eksikti mutlu aile sofrası anılarında.
Devam etti Ali Rahmet gözleri dolarken
A. Sonra işleri çocuklarımıza atıp başbaşa yürüyüşlere çıkmamız gerekirdi. Arada bir didişmemiz sonra benim barışmak için sana kahve yapıp getirmem senin de dayanamayıp içmen
Güldü sözünü tamamlayamadan
A. Hünkar hayalimde bile peşinden koşuyorum. Vazgeçtim, sen bana kahve yap getir. Gönlünü al kocanın.
Hünkar da gözleri dolu dolu gülüyordu şimdi
H. Peki tamam arada ben de yapardım kaç yıllık kocamsın sonuçta
Gülmeye başladı ikisi de
Yaklaştı Ali Rahmet
A. Hünkar'ım
Saçını sevdi Hünkar'ın usulca
A. Bizim bunları yaşamamız gerekirken şuan burada gizli gizli arabada oturuyorsak biz değil, sen değil kader utansın.
Hak vermişti Hünkar da Ali Rahmet'e
A. Bence kimse görmedi. Zaten teneke sesi gibi bir sesti. Köpektir çarpmıştır bir şeye. Ama biri gördüyse de umrumda değil. Görsün ne yapalım.
H. Boşvermişim dünyayı diyorsun
A. Valla öyle diyorum. Sen de boşver.
Gülümsedi Hünkar. Son kez yaklaşıp kokulu bir öpücük bıraktı yanağına Ali Rahmet'in.