Κεφ. 2

406 43 6
                                    

Μόλις έφαγε τη τελευταία μπουκιά από εκείνο το υπέροχο κέικ κλείδωσε το μαγαζί κι έφυγε σβέλτη για το σχολείο

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Μόλις έφαγε τη τελευταία μπουκιά από εκείνο το υπέροχο κέικ κλείδωσε το μαγαζί κι έφυγε σβέλτη για το σχολείο. Δεν ήξερε τι δικαιολογία θα έβρισκε που δεν είχε για δεύτερη συνεχόμενη μέρα τη τσάντα της, κι αυτό την άγχωνε ακόμα περισσότερο. Επιπλέον, θα έπρεπε να βρει μια δεύτερη δουλειά, έστω ημιαπασχόληση, εκτός από το σερβίρισμα στο εστιατόριο, εάν δεν ήθελε να περιπλανιέται σαν αδικοχαμένη κάθε βράδυ. Η μήπως ήταν; Μια κοπέλα που δεν έχει στον ήλιο μοίρα...ίσως αυτό να ήταν. Αυτό δε σημαίνει όμως πως δεν έπρεπε να παλέψει να φτιάξει τη ζωή της, να πετύχει τους στόχους της, αν είχε. Να έχει ένα δικό της σπίτι με κήπο, που να της προσφέρει τη ζεστασιά που σίγουρα δε βρίσκει στο σπίτι με τον πατέρα της, στο παρκάκι και στο εστιατόριο. Ίσως όλα να άλλαζαν για τη Λουιζιάνα, ήθελε να αλλάξουν τα πράγματα, το θέμα ήταν αν θα άλλαζαν προς το καλό ή το κακό.

Το μάτι της έμεινε στην οθόνη της τηλεόρασης όταν ξαφνικά είδε ένα γνώριμο άτομο μέσα της. Βλεφάρισε και πλησίασε στη βιτρίνα του μαγαζιού που υπήρχαν διάφορες τηλεοράσεις που έδειχναν το ίδιο πράγμα. Ξεροκατάπιε και βάλθηκε να διαβάζει τους τίτλους απο τις ειδήσεις που προβάλλονταν αυτήν τη στιγμή μπροστά στα μάτια της.

"ΆΓΝΩΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΛΗΣΤΗΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ ΝΑ ΛΗΣΤΕΨΕΙ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΑΛΟ" Έδειχνε πλάνα από τον ληστή μαζί με δύο αστυνομικούς που τον κουβαλούσαν στο αστυνομικό τμήμα. Το πρόσωπο της έφηβης κοπέλας συσπάστηκε από τον τρόμο όταν είδε πως ο ληστής, ήταν ο πατέρας της. Και τώρα τι; Θα μπει στη φυλακη για ληστεια; Έπρεπε ήδη να σαπίζει στη φυλακή! Αυτό σίγουρα δεν ήταν ένα καλό νέο, όμως ούτε και κακό θα μπορούσε να θεωρηθεί αφού το σπίτι θα ήταν πλέον άδειο. Αφού άλλαξαν πλάνα από αυτά του ληστή, σαν να την χαστούκισαν έτσι υπνωτισμένη που παρακολουθούσε, ξύπνησε και συνέχισε για το σχολείο της. Θα σκεφτόταν αργότερα τι θα έκανε με αυτό το θέμα, τώρα προείχε το σχολείο και δεν ήθελε να αργήσει, αν και πλέον μπορούσε να γυρίσει σπίτι και να πάρει τη τσάντα της, αποφάσισε να επιθεωρήσει το σπίτι μετά το εφτάωρο του σχολείου.

Μια σταγόνα έρωταOnde histórias criam vida. Descubra agora