Evet polis bey bu fotograf Jenlisa beni öldürmeye calisti
Neyse 200 yoruma yb
-
Jennie
Bir süre sonra kalkıp lavaboya gittim. Müzik sesi azaldığında lavabonun kabinlerinden gelen inleme sesleriyle kaşlarımı çattım fakat çok da umursamadan bir tanesine girdim.
İşimi halletikten sonra üzerimi düzeltip çıktım ve ellerimi yıkamaya başladım. Az daha sıcakladığım için yüzümde makyaj olduğunu unutup yüzümü de ıslatacaktım.
Öcü gibi ortada dolanmak istemediğim için böyle bir şey yapmadım ve orada kurutma makinesi olmasına rağmen ellerimi kıtafetimin üstüne sürüp lavabodan çıktım.
Kalabalığın arasından sıyrılıp Lisa'yı aramaya başladım. Az önce oturduğum yere gelip etrafa bakıldığında onu gördüm. Ama keşke görmeseydim.
Kızın tekiyle dip dibe girmiş öpüşüyordu. Suratın asıldı, böyle olacağını bilmem gerekirdi.. Sarışın kızın yanaklarını kavramıştı.
Sinirle ve anlam veremediğim bir huzursuzlukla başımı çevirdim ve onlara sırtımı döndüm. Çocuk gibi ağlamak ve dikkatini kendime çekmek istiyordum ama beş yaşında değildim..
Tavşan şekilli şekeri yine çıkarıp emmeye başladım. İnsanlar tarafından nasıl göründüğüm umurumda değildi.
Birkaç saniyeliğine yine onlara baktığımda müzik değişmiş ve kız anında Lisa'ya kalçasını dönerek sürtünmeye başlamıştı.
İğrenç.. Hiç yakışmıyorlar.
Gerçi ne bekliyorum ki, gelip benimle öpüşmesini mi? Ben sadece sokakta soğuktan donmuşken bulduğu ve acıyıp yardım ettiği kızım.
Bir "kıt" sesi duyduğumda şekeri dişlerimle kırdığımı fark ettim. Oflayıp kırılan parçayı ağzıma attım ve erimesini bekledim.
Telefonumu almamla kapatmam bir oldu çünkü yapacak bir bok yoktu. Sinir bozukluğundan gözlerim dolmuştu. Parmaklarımın ucuyla gözyaşlarımın akmasını engelledim. Burada sebepsiz yere bebek gibi ağlayamazdım.
Ara sıra dönüp bakarken kızın Lisa'ya bir şeyler söylediğini, Lisa'nın da telefonuna yazı yazdığını gördüm.
Numarasını alacak kadar da güzel bir kız mıydı bilmiyordum. Her neyse, sanki ben çok güzelim de kızı eleştiriyorum. Ama itici olduğu bir gerçek.
Yarım saat ismini bilmediğim aptal mahlukat ve Lisa'nın birbirleriyle flörtleşmelerine maruz kaldım. Daha sonra kız gitti ve Lisa yanıma geldi.
'Nihayet!' diye bağırmak istedim o an.
"Sen neden birilerini bulmadın?"
Mırılandım, "Canım istemedi.." Başını sallayıp çantasını aldı. Bana bek de inanmış gibi bakmıyordu. "Gidelim hadi."
Kalkıp montumu giydim ve telefonumu cebime koydum. Arabayı açtığında bilerek arka koltuğa bindiğimde öne geçip bana doğru baktı, "Öne gelmeyecek misin?"
Omuz silktim. "Arkası daha iyi geldi şu an.""Sen bilirsin." dedi ve arabayı çalıştırdı. Başımı cama yaslayıp gözlerimi yumdum.
Eve geldikten sonra montunu çıkarıp astım ve üzerimi değiştirmek için odama girdim. Hello Kitty desenli pijama takımımı giyip beyaz pofuduk terliklerimi giyerek çıktım ve salona geçtim.
Lisa beni görünce gülümsedi, sanırım giydiğim şey yüzünden.. "Jennie." Bana selenince oturmadan başımı ona çevirdim.
"Bir sorun mu var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Girl | JenLisa
FanfictionBabası tarafından evden atılan Jennie, uzun zaman önce ailesi tarafından terk edilen Lisa ile tanışır. tw: şiddet, cinsellik, argo, madde kullanımı, istismar, cinsel şiddet, kendine zarar verme