four

1.3K 116 222
                                    

Yorum siniri koyuyom 200 hehe

Bu bölüm Jennie'nin evinin nasıl yandigini goreceksiniz eoğroeğrowşrk

-

2 Hafta Sonra

Jennie

Lisa'ya yaptığım makaronları fırından çıkarıp masaya koyduğum sırada kapının sesini duydum. Tam zamanında geldi..

Ardından bana seslendi, "Jennie? Ne yaptın mis gibi kokmuş burası?"

Elimdeki fırın eldivenlerini çıkarıp el çırptım, "Bize makaron yaptım bak."

Deri ceketini astı ve siyah beresini çıkarıp saçlarının üst kısmını düzelttikten sonra yanıma geldi. "Çok güzel görünüyor."

Bir tane makaron alıp ağzına attı. "Vay canına, harika olmuş!" Dediğini duyunca keyiflendim. "Bu kadar mı yaptın yoksa daha var mı?"

"Bu kadar yaptım, eğer beğenmezsen kalmasın diye." Kaşlarını kaldırdı, "Beğenmemeyi bırak, bayıldım." Gülümsedim, yanaklarımın pembe rengine büründüğünden eminim.

"Çok sevdiysen daha yapabilirim, zor değil zaten.."

Başını iki yana salladı, "Yok şimdi uğraşma,ama bir ara ban da öğret, birlikte yapalım."

Birlikte mi yapalım dedi?

Olur olur çok güzel olur tabii. Şu an kendi suratıma çakmak istiyorum çünkü Lisa'nın suratına mal mal bakarak kendi içimden konuşuyorum.
"Oluur, olur olur evet neden olmasın?"

Kaç kere olur dedim öyle, geri zekâlı kafam.

Yarım ağız sırıttı, "Üstümü değişip geliyorum. Ben gelene kadar bitirme sakın."

Mal mal gülerek başımı salladım.. Koridorun sonundaki yatak odasına girdikten birkaç dakika sonra çıktı. Giydiği şeyi görünce ağzım birkaç saniye açık kaldı.

Karnını tamamen açık bırakan siyah dar bir tişört ve altına da yine siyah bir şort giymişti. Diğerlerine göre abartılacak bir şey miydi bilmiyordum ama umurumda bile değildi. Bu kadın şöyle basit şeyler içinde bile öyle seksi görünüyordu ki aklımı kaçıracaktım. Giydiklerine tezat pufpuf tavşanlı terlikleri vardı. Masanın oraya ilererken belirgin sırt çizgisine ve bembeyaz uzun bacaklarına bakıp yutkunmaya çalıştım. Evet "çalıştım." Çünkü ciddi ciddi yutkunamamıştım. Elindeki krem rengi hırkayı oturmadan önce sandayleye astı.
"Jennie?"

Bana seslendiğini son anda fark ettim. "Hm?" İşaret parmağıyla gelmemi işaret
etti. "Yemeyecek misin?"

Hızla yerimden kalkarken az kalsın böcek gibi yere yapışıyordum. "Geliyordum." dedim birden.

Kaşlarını kaldırdı, "Hayır, beni izliyordun."

Ağzım on karış açılırken utançtan çığlık atacaktım. "Dışarıda kar yağarken neden Ağustos'un ortasındaymış gibi giyindiğimi merak ettiğin için öyle bakıyorsan, bir sebebi yok. Ev çok sıcak. Eğer terliklerimi soruyorsan, sorma. Jisoo aldı. Bana neden böyle bir şey aldı bilmiyorum."

Oh tamam, yanlış anlamamış.. Ya da sadece beni utandırmamak için söyledi. Umarım birincisi doğrudur.

"Yanii.. Ben annesinin sarıp sarmaladığı yenidoğan bebekler gibi giyinmişken seni böyle görünce şaşırmadım desem yalan olur..."

Yalan. Sadece o kadar seksi görünüyorsun ki gözlerimi senden alamadım ve biraz gay panik geçirdim. Dünyanın en lezbiyen insanıyım ve az kalsın dilimi yutacaktım. Lütfen bir daha haber vererek yap böyle şeyleri.

My Girl  | JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin