eighteen (M)

1.3K 77 220
                                    

Bu bölümü attım saniyodum amk cok özür dilerim ĞDĞSPĞFPSÖFMSŞPCKSS

Neyse 200 yorum

-

Lisa

Yatak odasının kapısını kapatır kapamaz omuzlarından tutup sırtını duvarla birleştirdim. Bedenimi onunkine yaslarken kalçalarından kavrayıp kıvrımlı vücudunu kasıklarıma doğru bastırdım.

Dudaklarım zevkle aralanırken sweatinin uçlarından tutup çıkarttım. Dolgun göğüsleri gözlerimin önüne serildiği sırada ince beline sarılarak dudaklarını öpmeye başladım.

Dudakları tecrübesizce dudaklarıma yetişmeye çalışırken öpüşümü derinleştirdim. Tanıdık ıslak ses odayı kapladığında kalbimin hızlı hızlı çarptığını hissettim.

Yavaşça çenesine, daha sonra boynuna kadar indim. Boynunun birkaç yerini dişlerim arasına alıp hırsla emdim.

Beklemediği bir anda elimi iç çamaşırının içine sokup işaret ve orta parmaklarımı ıslaklığına bastırdım.

"Hangi ara bu kadar ıslandın?" Dudaklarım boynu ve göğüsleri arasında gidip gelirken sordum.

Bakışları tavana dikiliyken konuştu, "Az önce." Hafifçe sırıttım, üzerindeki etkimi seviyordum.

Vajinasını okşarken daha içine girmememe rağmen bundan zevk alıyor, mırıldanıyor ve omuzlarımdaki elleri kasılıyordu.

Parmaklarımı çekip Jennie'yi kucakladım ve birkaç kere geri adım atarak yatağa oturdum. Ben soyunurken o da eşofmanını çıkarıyordu. Sadece iç çamaşırıyla kaldığında ellerimi bacaklarına getirip pürüzsüz yumuşacık tenini okşadım.
Daha sonra dirseklerimi yatağa yaslayarak ondan uzaklaştım. "Yaklaş güzelim."

Sözümü dinleyip üzerime eğildi, yüzlerimiz yeniden yakınlaştığında istemsizce sırıttım. "Yakından çok daha güzel görünüyorsun."

"Ne yani.. Uzaktan güzel değil miyim?"

Dudalarına kısa bir öpücük bıraktım, "Hayır sevgilim, ondan bahsetmiyorum. Seni uzaktan izlemektense burada, hemen yakınında olmayı tercih edeceğimi anlatmak istedim."

Ellerini yanaklarıma koyup okşarken o da gülümsedi. "Anladım.."

Yeniden oturur pozisyona gelirken sertçe dudaklarına kapandım. İç çamaşırlarının iplerinden tutup bacaklarından sıyırdım ve bu sefer direkt olarak kızlığına temas ettim.

Kendini istekle parmaklarıma doğru iterken istediğini vererek orta parmağımı içine ittim. Ağzımın içine doğru boğukça inlerken alt dudağını dudaklarımın arasına alıp emdim. Boşta kalan elim bedeninin her noktasını ezberlemek istercesine gezinirken göğsünde durdum ve sıktım. Minik bedenine tezat dolgun göğüsleri neredeyse elime tam oturuyordu.

Diğer parmağımı da eklediğimde dudaklarından ayrıldım ve iniltilerinin odayı doldurmasına izin verdim.

"Lisa.." dedi kesik kesik. Boynunu öperken mırıldandım, "Bebeğim.."

Başını geriye atarak güzel gerdanını gözlerimin önüne sermiş, kucağımda ismimle inleyen küçük kızım, bana dünyanın en iyi görüntüsünü sunuyordu.

Bir süre daha içinde gel-git yapmaya devam ettim. İki parmağımla bile darlığını o kadar net hissediyordum ki.. İnebildiğim kadar indim derinlerine, parmaklarım vajinasına gömülmüşken sıkı sıkı kavradı beni.

Dudaklarım teninden bir saniye bile ayrılmazken hareketlerimi hızlandırdım. Tırnaklarını sertçe omuzlarıma batırdığı sırada yüksek sesli iniltisi odayı kapladı. Kasılmış bedeni kucağıma salındığında elimde ıslaklığı hissettim.

My Girl  | JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin