İyelik eklerini ayri yazan yaratiklari oldurdukten sonra benim mutluluk seviyesi
O degil de ben bu fici unutmusum nasıl yani deli miyim ben
150 yorum
-
1 Ay Sonra
Jennie
Omzumun dürtültüğünü hissettiğimde yorganı kafama kadar çektim.
"Jennie?""Anne beş dakika.."
"Annen değilim Jennie." Lisa'nın sesini duyunca başımı dışarı çıkartıp ona doğru baktım. "Dersin yok mu bugün?"
"Hayır, bugün Pazar değil mi?" İyice dibine girip vücuduna sokulduğum zaman saçlarımı okşamaya başladı.
"Bilmiyorum. Pazar mı?""Ne! Pazar değil mi?!" Hızla kalkıp üstümdeki pijamayı çıkarmaya başladım. "Şaka yaptım Pazar bugün." dedi.
Alttan alttan gülüyordu.Anında sitem ettim. "Çok kötüsün!"
"Kötü yanımı görmek istemezsin."
Söylediği şeye anlam veremediğim için boş boş gözlerine baktım."Ne?"
Gülümsedi, "Dalga geçiyorum bebeğim, her neyse üstüne pijamadan başka bir şeyler giyip mutfağa in. Kahvaltı yapalım."
Yanımdan geçip gitmeden önce eliyle yanaklarımı sıkıştırıp dudaklarımı öptü.
Öylece kalmış arkasından bakarken bir süre sonra kendime gelip üzerimi değiştirdim ve yanına gittim.
Masaya bir şeyler koyarken birdenbire arkasında belirdiğim için irkilmişti.
"Korkuttum mu?""Yani, sayılır.."
Burnuma küçük bir öpücük bıraktı. Her fırsatta beni öpüyordu ve bu çok hoşuma gidiyordu.
"Burnun neden soğuk?"
Ellerimi tutup hafifçe kaşlarını çattı, "Üstüne daha kalın bir şeyler giyip gel."
Ellerimi ellerinden çekmeden konuştum,
"Ama üşümüyorum.""Üşüyüp üşümediğini sormadım güzelim, hadi üstüne hırka falan giy de gel."
Dudak büzerek yanından ayrıldım ve üstüme daha kalın bir şeyler giymek için dolabın sürgüsünü çektim. Kıyafetlerimi katlamadan dolaba koyduğum için hepsi bir anda yere düştü. "Ayy!"
Lisa'yı görünce gergince gülümsedim, "Kıyafetler yere düştü.." dedim yerdekileri toplarken.
"Sorun değil." Yanıma kadar geldi ve kalın bir sweat aldı. "Bunu giy, ben toplarım."
"Hayır hayır ben toplarım." Bana kararlı gözlerle bakmaya başladığında vazgeçmeyeceğini anladım.
Kahverengi sweatshirtü alıp giydim. Lisa'nın neredeyse her şeyi kahverengiydi ve bana o renk giysiler almıştı.
Siyah eşofmanım, pofuduk tavşanlı terliklerim ve üstümdekiyle tam bir moda ikonuydum. "Çok tatlısın." dedi bir anda. Gülerek dudaklarına kaçamak bir öpücük kondurdum.Kendi devirdiğim kıyafetleri düzeltip yerine koymaya yardım ettim. Birlikte odadan çıkıp mutfağa girdik. Oturup reçelden kaşıklamaya başladım. "Bayağı sağlıksız besleniyorsun farkındasın değil mi?"
"Evet." dedim utanmazca. Ne diyebilirdim ki? Sağlıksız beslendiğini biliyordum sonuçta. Lisa gülerek devam etti, "Peki hiç daha iyi beslenmeyi düşündün mü? Böyle beslenmeye devam edersen yaşın ilerledikçe göbeğin falan çıkar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Girl | JenLisa
FanfictionBabası tarafından evden atılan Jennie, uzun zaman önce ailesi tarafından terk edilen Lisa ile tanışır. tw: şiddet, cinsellik, argo, madde kullanımı, istismar, cinsel şiddet, kendine zarar verme