inanmazsiniz belki ama bu bolumu 3 kere yazdim 2 kere silindi amk 2 kere, yoksa bu kadar uzun surmezdi yani
Bu yuzden yorum yapin mumkunse 200 falan olsun her bolum yorum icin bir suru neden sunabiliyorum mukemmelim
-
Lisa
Restorana girdiğimizde, arka fonda çalan kısık sesli müzik kulaklarıma doldu. Jennie koluma girmişken bir yandan da etrafa bakınıyordu. O an onu izlediğim kedi videolarındaki meraklı kedilere benzetmiştim.
"Şurası iyi gibi."Gösterdiğim yere ilerlemeye başladık. Jennie oturduktan sonra karşısına geçtim.
Eldivenlerini çıkardıktan sonra koyacak yer aradı. Elimi ona doğru uzattım. "Bana ver çantama koyayım."
Eldivenleri bana verdiğinde alıp çantama koydum.
"Ne yemek istersin?"
Elini yanağına yasladı ve kaşlarını kaldırdı. "Bilmem ki.." O sırada garson gelip ikimizin de önüne menüleri bıraktı arkama yaslanıp elimdeki menüyü incelemeye başladım.
"Barbekü sever misin?"
"Hmhm."
Menüyü masaya bıraktım. "Ondan söyleyelim o zaman."
"Ama hepsini tek başıma yiyemem. Biraz fazla."
Güldüm. "Ben de bitiremem. Ortaya bir tane söyleyelim. Birlikte yeriz." Başını salladı.
"Soju içeceğim. Sen?"
Bir süre düşündü. "Karpuz aromalı soda var mıdır acaba.."
Mırıldanır gibi konuşunca kıkırdayarak masanın üzerindeki elini tuttum. Bu kızın yaptığı ve söylediği her şey sevimli geliyor bana. "Vardır vardır merak etme."
Garsona seslenip siparişlerimizi verdikten sonra beklerken telefonum çalmaya başladı.
Shuhua.
Aramayı reddedip Jennie'ye baktım.
"Kimdi?""Bir arkadaşım."
"Neden açmadın?"
"Boş yapacaktı büyük ihtimal. Vaktimi çalsın istemedim. Ayrıca kendisini pek sevmem."
Yeniden bir şey söyleyecekmiş gibi oldu ama vazgeçti. Siparişlerimiz gelince aldığım yemek kokusuyla karnımın cidden acıktığını fark ettim.
"Bu saatte bunları gömmek biraz garip ama cidden açım."
Gülerek pastırmayı bıçakla bölüp ağzına attı. Ağzındakini yuttuktan sonra ellerini yanaklarına koydu. "Çok güzel~"
-
Yemeğimizi bitirdikten sonra hesabı ödeyip çıktık. "Hemen bırakayım seni, ne kadar kaldı dersinin başlamasına?"
"Bugünlük dersleri assam daha iyi olmaz mı.."
Arabaya binince kendisi de yanıma geçti. "Sence iki gerizekalı yüzünden derslerini asmaya değer mi?"
"Değmez.. Ama yine de huzursuz hissediyorum. Onları görmek istemiyorum."
"Jennie, onlar gibilerden çekinmemen gerekiyor bunu biliyorsun değil mi? Eğer bunu fark ederlerse üstüne daha fazla gelirler."
"Beni dinlemiyorlar ki.."
Hafifçe başımı salladım. Aptal veletler, kendilerini bir halt sanıyorlar. Acınası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Girl | JenLisa
FanfictionBabası tarafından evden atılan Jennie, uzun zaman önce ailesi tarafından terk edilen Lisa ile tanışır. tw: şiddet, cinsellik, argo, madde kullanımı, istismar, cinsel şiddet, kendine zarar verme