Bı bolumden de hicbir şey anlamayacaksiniz anlayacak olan arkadaslari simdiden tebrik ediyorum cunku yazwrken benim beynim yandi
100 yorum gelirse arayı cok acmadan yb atacagim
-
Lisa
Hırsla yürürken bir yandan çakmağımı bulmak için deli gibi çantamı karıştırıyordum. Bulduktan sonra dudaklarım arasındaki sigarayı yakıp geri koydum. Bir an önce yanına varıp bunun hesabını vermesini istiyordum. Büyük binaya girmeden büyük bir nefes çekip dumanı dışarı üfledim
"Günaydın efendim."
Bir şey demeden geçip asansöre bindim. En üst kata vardığımda karşıma çıkan Jisoo ile irkildim.
"Ne yapıyorsun ödüm koptu.."
"Sana da günaydın canım Lisa'm. Tersinden mi kalktın?"
"Tersimden kalkmadım ama az sonra birilerini çok fena tersleyeceğim."
"Vaay, kim o şanssız?"
Peşimden gelirken topuklarımı yere sinirle vura vura yürümeye devam ediyordum.
"Shuhua'yı yanıma çağırmalarını söyler misin Jisoo?" Hafifçe sırıttım.
"Lisa salak saçma bir şey yapayım deme sakın.."
"Merak etme."
Ofisime girip ceketimden kurtuldum ve Shuhua'nın gelmesini beklemeye başladım.
Birkaç dakika sonra kapı çaldı.
"Gel."
Gördüğüm bedenle gülümseyerek ayağa kalktım. Normal bir gülücük değildi elbette. Hatta korkutucu olduğundan emindim çünkü tedirginliğini hissetmiştim.
"Ee.." dedim. "Günaydın yok mu?"
Yutkundu, "Günaydın.."
"Dün yaptığın geri zekâlılıktan sonra günümün aymış olduğunu falan mı düşünüyorsun cidden?"
"Özür dilerim.. Bilmiyordum."
Sinirle soludum. "Bilmediğin işlere neden karışıyorsun Shuhua?"
"Senin iyiliğini düşü-" İşaret parmağımı dudaklarına götürdüğümde heyecanlandığını fark ettim.
"Benim iyiliğimi mi düşündün? Jennie'nin onların kızı olduğunu bilmiyor musun?"
"Evet ama bunun konuyla alakası ne?"
"Ailesi benden nefret ediyor! Jennie'yi sevmeseler bile sırf bunun için bile onu elimden alırlar ve bütün emeklerim boşa gider!"
"Jennie'nin sana o derece bağlanacağını mı düşünüyorsun?"
Alayla güldüm. "Tabii ki bağlanacak. Başka seçeneceği yok, bundan sonra da olmayacak."
"Senden ayrılırsa hiçbir şey yapamazsın. Planın başından beri yanlış."
Dişlerimi birbirine bastırdım. "Kapa çeneni. Jennie beni seviyor."
"Bazen intikam hırsından dolayı değil de sanki Jennie'ye takıntılıymışsın da bu yüzden böyle davranıyormuşsun gibi geliyor. Beni korkutuyor. O da herkes gibi bir insan. Günün birinde okulunu bitirip iyi bir iş bulduğunda seni bırakmayacağından nasıl bu kadar eminsin?"
Titremeye başlayan ellerimi arkama gizledim.
"Birine takıntılı olamayacak kadar çok acı çektim. Defol git buradan. Uzunca bir süre gözüme görünme. İşime de burnunu sokayım deme sakın, öldürürüm seni Shuhua. Çok ciddiyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Girl | JenLisa
FanfictionBabası tarafından evden atılan Jennie, uzun zaman önce ailesi tarafından terk edilen Lisa ile tanışır. tw: şiddet, cinsellik, argo, madde kullanımı, istismar, cinsel şiddet, kendine zarar verme