Gerizekali arkadasim hamile kalmis amk soklardayim suan bi de agliyo agzina sictigim.
Neyse 100 yorum yeter bolum kisa
-
3 Yıl Önce
Lisa
Çarşafı üzerime doğru çekip ayağa kalkacağım sırada Olivia bileğimi tuttu. "Günaydın."
İfadesiz suratımı yüzüne çevirmeden göz devirdiğimde omzumda dudaklarını hissettim.
Tek istediği onu becermem. Başka bir şey değil ve hareketlerinden de çok net anlaşılıyor.
"Uzaklaş." dedim duygusuz bir ses tonuyla.
Saçlarımı çektirerek bu sefer de boynumu öptü, "Sorun ne?"
"Sorun ne mi?" diye sordum dalga geçer gibi. "Açıkçası bir sorun yok. Birlikte olduk ve bitti."
Kaşları çatıldı, "Nasıl yani? Benden hoşlanmıyor musun?"
Giyinmeye başladım. Tişörtümü üzerime geçirirken saçlarımı el yordamıyla düzelttim. "Senden hoşlanma sürem, birlikte olana kadardı."
Beş karış olmuş yüz ifadesiyle bana bakarken yerdeki kıyafetlerini sert bir hareketle alıp giydi.
"İğrençsin!"
Gülümsedim. Tek istediği vücuduma dokunmak olan biri için fazla sinirli. O bana aynısını yaşatmadan ben ona yaşattım. Sadece istediğini elde edemediği için bu kadar hırslı. Beni birkaç defa daha kullanıp atacaktı. Buna izin verecek kadar aptal değilim.
"Karaktersizin tekisin Lisa, tek yaptığın insanları kullanmak!"
İnsanlar bu dilden anlıyorsa bu benim sorunum mu? Hayır.
"Kes sesini başımı ağrıtıyorsun, acele et ve hemen çık evimden."
Çantasını alıp omzuma çarparak odadan çıktı. Dış kapının gürültülü çarpma sesini duyduğunda bakışlarımı oraya yönelttim.
-
Jennie
Eve girdikten sonra direkt yatak odasına geçtim ve üstümü değiştirdim.
İştahım yoktu bu yüzden telefonumu şarja takıp hemen yorganın altına girdim. Birkaç dakika içinde uykuya dalacakken kapının sesini duymakla irkildim ve ayağa kalkıp koridora çıktım.
Daha Lisa'nın gelmesi için çok erkendi. Diş kapının oraya kadar geldiğimde karşımda Lisa'yı görünce şaşkınlıkla gülümsedim ve sarıldım.
"Erken geldin?""Evet işlerim erken bitti." dedi dudaklarını dudaklarıma değdirip küçük bir öpücük bırakırken.
Günüm bok gibi geçmesine rağmen varlığıyla beni mutlu etmeyi başarmıştı.
"Bebeğim." diye mırıldandı. Başımı kaldırarak yüzüne baktım. "Üstümü değiştirmeme izin verir misin? Bu pantolon beni mahvetti de.."
Ona sıkıca sarıldığımı fark ettiğimde gülerek geri çekildim. Siyah kabanını çıkarıp askıya astı. Yatak odasına ilerlerken peşinden gittim.
Rosé
Bulaşıkları makineye yerleştirdikten sonra ellerimi yıkadım. Tam arkamı dönecekken belime sarılan kollar ile gülümsedim.
Şampuan kokusunu duyduğumda bedenimi Jisoo'ya doğru çevirdim. "Duş mu aldın?"
Başını salladı. "Neden sen de mi gelecektin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Girl | JenLisa
FanfictionBabası tarafından evden atılan Jennie, uzun zaman önce ailesi tarafından terk edilen Lisa ile tanışır. tw: şiddet, cinsellik, argo, madde kullanımı, istismar, cinsel şiddet, kendine zarar verme