seven

1.2K 97 314
                                    

Artik teyzeler bana oğlum demiyo cok mutluyum

Neyse bu bolumde beyniniz sikilebilir gayet normal kendinizi mal hissetmeyin

150 yorum

-

Lisa

Kapı açıldığında başımı kaldırıp gelen kişiye baktım. Shuhua'yı görünce kaşlarımı kaldırıp gözlerimi gözlerine diktim.

"Günaydın Lisa." dedi gülümseyerek. Karşıma geçip tek bacağını diğerinin üzerine attı. Saçlarını sarıya boyatmıştı.

"Günaydın." diyerek karşılık verdim. Parmağını saçlarına dolayarak dirseğini masamın üzerine koydum.

"Halledebildin mi?" dedi çantasını kurcalarken. İçinden bir paket sigara çıkarıp bir dal uzattı.

"Şirketi yakacaksın herhalde."

"Yanmaz canım, merak etme. Al sen."

Elinden aldığım sigarayı yakıp çakmağımı yerine koydum. "İki dakika ayağa kalk bakayım sana."

Sandalyemi geri itip ayağa kalktığımda üstümü baştan aşağı süzdü. "Ne yaptın sen kızım kendine, evrim geçirmişsin resmen birkaç ayda."

Elimi saçlarımın içinden geçirerek geriye taradım. "Ne yapmışım?"

"Muhteşemsin." dedi dudaklarını ısırarak. "Ayrıca giydiklerimiz benziyor." Kendi de ayağa kalkıp siyah mini elbisesini gösterdi.

"Soojin nerede? Hep yanında olurdu."

Göz devirdi, "Ayrıldık ya, olmuyordu sonuçta Lisa. Zorlamak gereksizdi."

"Hadi be.." diye mırıldandım. "İyi kızdı aslında. Neden ayrıldınız?"

"Çok da önemli değil. Her neyse siktir et, ben daha iyilerine layığım zaten öyle değil mi? Sen ne düşünüyorsun?" dedi gözlerime bakarak.

Başımı salladım. "Sen öyle diyorsan öyledir."

"Bir soru sorduğumu hatırlıyorum. Halledebildin mi?"

Deri ceketimi astığımda bakışları üzerimde gezindi. Yeniden oturup kendim de bacak bacak üstüne attım ve keyifle gülümsedim.

"Biliyor musun Shuhua.."

Beklentiyle suratıma baktığında göz kırptım.

"Hallettim. Tüm ipler benim elimde artık. Herkesi parmağımda onayatabilirim, tüm herkesi.

"Ciddi misin Lisa?"

"Şaka yapıyor gibi mi görünüyorum?"

"Eğer ciddiysen seni alkışlıyorum." dedi ve alkışlamaya başladı. "Nasıl yaptın peki?"

"Ya aslında fazla vakit gerekiyordu. Ama bekledim çünkü eninde sonunda sonuç benim için mükemmel olacaktı. Bunu bildiğim için fazla zor olmadı."

"Neyi bekledin?"

Dudaklarımı ıslattım ve tırnaklarımı masaya vurarak ritim tutmaya başladım.
"O bende kalsın. Ama emin ol güzel bir şeydi. Bekledim ve kazandım. Şimdi yapmam gereken tek şey biraz oyun."

"Oyun?"

"Hmm.. Tehdit içeren bir oyun."

"Tehdit edeceksin yani?"

Başımı iki yana salladım. "Ben değil."

Dudaklarını ısırdı, "Sen var ya.. Çok fenasın. Şirin suratlı kötü kadın."

My Girl  | JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin