🌷Are You OK?🌷

234 7 8
                                    

Od wyprowadzki BP do swojego dormu minęły 2 tygodnie. Wspólnie mieli aż 12 występów z nową piosenką 'BangPink Venom' i byli już zwyczajnie zmęczeni. Niestety od czasu powrotu nie widzieli się z chłopakami. Rosie bardzo tęskniła za swoim chłopakiem, Lisa również tęskniła za swoim przyjacielem Kookiem a Jennie za swoim ukochanym Yoongim. Natomiast Jisoo wogóle nie wydawała się tęsknić za swoim chłopakiem. Dziewczyny już wcześniej podejrzewały że między Jisoo a Tae musiało do czegoś dojść bo oboje od dawna unikali się jak ognia. Wogóle nie zachowywali się jak para.

Aktualnie członkinie girlsbandu siedziały przy stole i jadły śniadanie. Wszystkie wówczas były w piżamach, bez makijażu i z roztrzepanymi włosami. Dzisiaj dzień miał być zwyczajnie leniwy dla młodych piosenkarek. Zamierzały spędzić go razem. Pierwsza połowa dnia spędzona na leniuchowaniu a druga na wspólnych zakupach.

- Jestem ciekawa czy pozwolą nam w końcu się z nimi spotkać. - zaczęła Jennie biorąc kęs kanapki.

- Mam nadzieję że tak bo starsznie tekście za moim ChimChimem. - westchnęła Rosie.

- Też Tęsknię za Kookiem i Hobim. Z nikim nie da się tak dobrze bawić jak z nimi. Bez obrazy słońca. - przyznała Lalisa.

- Minęły już ponad 2 tygodnie odkąd widziałyśmy ich po raz ostatni. Kiedy w końcu będziemy mogły się z nimi zobaczyć!? - powiedziała rzeczywiście przejęta całą sytuacją Park.

- Rosie jestem pewna że wkrótce będziemy mogły się z nimi zobaczyć. To tylko kwestia czasu. - młodsza Kim pogłaskała przyjaciółkę po ramieniu.

- Ale oni przecież o nas nie wiedzą. A co jeśli to było tylko na czas współpracy i więcej nie pozwolą nam się ze sobą zobaczyć? - zmartwiła się Manoban. - Teoretycznie tylko o wspólną piosenkę im chodziło. O żadną relację im nie chodziło.

- Nie wiem ale też zaczynam się bać co dalej. - przyznała Australijka. - Nawet nie chcę myśleć o tym że zabronią mi się spotykać z Jiminem bo chyba serce mi pęknie.

- Mi też jak mam więcej nie widzieć się z Yoongim. - Jennie w końcu zwróciła się do najstarszej która ciągle siedziała cicho dłubiąc widelcem po talerzu jakby czegoś szukała. To nie było podobne do dziewczyny która zawsze była rozgadana i pełna energii. - Jisoo powiesz coś w końcu? Czemu ciągle milczysz? Coś się stało?

- No właśnie Choo. To do ciebie nie podobne. - Rosé objęła przyjaciółkę ręką.

- Pokłóciłaś się z Tae czy co? Ciągle się unikacie. - dołączyła do dziewczyn Lisa.

- Zamknięcie się w końcu!? Mam dość waszego pieprzenia! Chcę zjeść w spokoju! Nie jestem w nastroju na pogaduszki! - Kim walnęła w stół z całej siły i wrzasnęła tak że pozostałe 3 dziewczyny aż podskoczyły. Wszystkie były w szoku bo Jisoo nigdy wcześniej nie podniosła nawet głosu.

- Matko kochana Jisoo co się z tobą dzieje? - zapytała już na poważnie zmartwiona zachowaniem przyjaciółki Roseanne.

- Jeżeli Taehyung cię skrzywdził to ma przesrane. - dołączyła się Jennie chwytając Koreankę za dłoń. - Już my się z nim policzymy.

- Przestańcie! My nawet nie jesteśmy już razem!

- Co!? - powiedziały wszystkie na raz.

- Ten sukinsyn cię rzucił!? Zabiję go! - zdenerwowana Lalisa już chciała wstać od stołu i szybko jechać do dormu BTS by policzyć się z chłopakiem ale Rosie skutecznie ją przytrzymała i zmusiła by usiadła.

- Nie. To ja zerwałam.

- Czemu? - spytała Jennie.

- Po prostu uznałam że do siebie nie pasujemy. Zbyt wiele rzeczy nas różni i wogóle nie mogliśmy się ze sobą dogadać. A poza tym on też tak uważ... - nie dokończyła bo prędko pobiegła do łazienki co wywołało jeszcze większe zdziwienie pozostałych członkiń. Po chwili usłyszały jak ta wymiotuje.

- Co się dzieje z Jisoo? - spytała zdezorientowana Tajka.

- Nie wiem ale od rana ciągle wymiotuje. - powiedziała Roseanne sprzątając ze stołu. - Wczoraj też i przedwczoraj. Mówiłam jej żeby poszła z tym do lekarza ale ona mówiła że to nic takiego.

- To nie jest normalne. - zaprotestowała Jennie. - Trzeba ją zawieść do lekarza. To może być coś poważnego.

- Nie trzeba. - Jisoo zdążyła wyjść z łazienki. - Byłam już u lekarza i potwierdził to czego się niestety domyślałam.

- Niestety? O czym ty mówisz Unnie? - Jennie podeszła do starszej ze zdziwiona miną, Lisa stała przy stole z tym samym wyrazem twarzy a Rosé była w kuchni i myła naczynia.

- Jestem w ciąży. Z Tae...

🍔🍔🍔

😧😮😯🙀🤯
Jaka była wasza reakcja na wiadomość że Jisoo i Tae będą rodzicami? 🤭

Pytanie:

Jak myślicie że dalej potoczy się ta historia? Ja mam już zaplanowaną całą ale zostawiam to waszej wyobraźni byście powiedzieli mi wasze wersje 😚

I Can't Love You Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz