Namjoon i Jennie zgodnie z wcześniejszymi planami pojechali do Busan odwiedzić ciocię na wsi. Kim musiała przyznać że nigdy w życiu nie była na wsi. Całe życie spędziła w mieście i wstyd było jej się do tego przyznać RM'owi. Dorastała w wygodzie i dostatku. Jej mama Choi Jiyoo była dużą businesswoman która prowadziła własną firmę. Natomiast jej tata Kim Jungtan był komendantem policji więc Jennie nie mogła narzekać. Pieniędzy nigdy jej nie brakowało. W dodatku fakt że była jedynaczką tylko sprawiał że od urodzenia była oczkiem w głowie rodziców. Jej mama i tata zawsze kupowali jej wszystko czego tylko zapragnęła. Zawsze dostawała najdroższe ciuchy jakie tylko sobie zażyczyła. Sytuacja po rozwodzie rodziców jeszcze bardziej się poprawiła. Chociaż sama raperka ubolewała nad tym że jej rodzice już nie są razem to teraz dostawała 2 razy więcej prezentów i miała dużo częściej podróże. Pani Choi i pan Kim za wszelką cenę starali się rozpieszczać jedyną córkę i spełniać wszystkie jej zachcianki. Po rozwodzie zaczęli wręcz ze sobą konkurować by zyskać większą uwagę nastolatki co ta chętnie wykorzystywała.
Była bardzo popularna w szkole właśnie ze względu na bogatych rodziców. Miała swoją paczkę przyjaciół a ze względu na to że była bardzo ładna, mądra, pewna siebie, urocza ale i zabawna i oczywiście bogata nie było chłopaka który by się o nią nie starał. Przez całą szkołę średnią w Nowej Zelandii miała 3 chłopaków - 2 Nowozelandczyków i Australijczyka tam studiującego. Jednak każdy z jej związków okazał się być porażką. Po tym Nini nie chciała już wchodzić w żadne bliższe relacje z chłopakami bo bała się znów zostać porzucona.
No cóż... Przynajmniej tak planowała. Wszystko zaczęło jej się mieszać w głowie. Zawsze dostawała to czego chciała ale teraz nawet sama nie wiedziała czego chciała. Yoongi czy Namjoon. Suga czy RM. Yoongi Min czy Namjoon Kim. Nie wiedziała kogo wybrać. W obydwóch widziała nie tylko wspaniałych przyjaciół ale również kogoś więcej. Obydwaj chłopacy coś dla niej znaczyli ale kiedy zdała sobie sprawę że musi w końcu wybrać jednego z nich i nie może dłużej grać na 2 fronty sytuacja się skomplikowała. Nie chciała robić im próżnej nadziei ale nie chciała też ich skrzywdzić. Bała się że jak wybierze Joona to Yoongi się od niej odsunie a z kolei jeśli wybierze Sugę to Nam nie będzie chciał z nią gadać. Czuła się jak w potrzasku. Tak jakby ktoś chciał zabić jej rodziców i chciał oszczędzić tylko 1 z nich a Jennie musiałaby wybrać którego. Sytuacji napewno nie poprawiał Namjoon który przy każdej możliwej sposobności próbował się do niej czy to przytulać czy to trzymać za rękę czy po prostu obejmować. Miała dość natarczywego zachowania chłopaka.
- Kim co ty robisz!? - wrzasnęła wyraźnie zdenerwowana kiedy ten niby "niechcący" położył jej dłoń na tyłku.
- Oh przepraszam Jennie! Potknąłem się i próbowałem ratować przed przewróceniem. Wybacz nie chciałem. - tłumaczył się różowowłosy ale piosenkarka jakoś nie dawała temu wiary. Wczoraj też niby przypadkiem pocałował ją w policzek bo pomylił ją ze swoją ciocią. Ze swoją 52 letnią ciocią! Teraz Jennie miała już pewność że to nie żaden przypadek ale chłopak robi to jak najbardziej celowo. Naprawdę teraz byłaby już na 99% pewna że wybierze Yoongiego gdyby nie 1 mała rzecz - w Minie widziała głównie najlepszego przyjaciela któremu mogła się ze wszystkiego zwierzyć a w Namie naprawdę się zakochała mimo tego jak się zachowywał. W tym momencie nie czuła się jak dumna liderka BP ale jak zagubiona nastolatka która nawet nie miała komu się wyżalić bo przecież jej dziewczyny były daleko.
🍔🍔🍔
Najpierw Rosé miała dylemat - Jimin czy Jungkook
Później był JK - Rosie czy Lisa
Następnie była Lisa - Tae czy Kookie
A teraz mamy Jennie - Namjoon czy YoongiTak się kończy gdy jest 7 chłopaków i tylko 4 dziewczyny 😂
Normalnie mogę zacząć pisać scenariusze do K-dram xDPytanko:
Jakie chcielibyście końcowe związki (już na końcu książki czyli jeszcze dłuuugo) ?
I tak Jinsoo, Taennie, Jirose i Liskook się nie zmienią ale z kim wy byście ich chcieli widzieć? 🤔Jisoo & .....
Jennie & .....
Roseanne & .....
Lalisa & .....
CZYTASZ
I Can't Love You
FanfictionBLACKPINK aka najpopularniejszy girlsband na świecie i BTS aka najpopularniejszy boysband na świecie. Obydwa zespoły od wielu lat odnoszą duże sukcesy jako artyści muzyczni K-popu ale istnieje 1 ważna zasada której zawsze się trzymają - nigdy nie wc...