POV - Jin & Suga & J-hope & RM & Jimin & V & Jungkook
- Czemu nie dasz nam nawet w spokoju pospać. - jęknął zaspany Yoongi przeciągając się na kanapie na której siedziała 6 chłopaków. Natomiast Namjoon stał naprzeciwko nich z założonymi na piersi rękami. - Przecież mamy wolne.
- Tak i przykro mi że nie możecie się wyspać ale możecie wrócić do łóżek czy co tam robiliście wcześniej jak tylko z wami porozmawiam. - zaczął poważnym tonem Kim. Chłopacy wiedzieli że musi chodzić o coś poważnego bo tylko wtedy Joon przybierał ten charakterystyczny ton głosu.
- Więc co jest takiego ważnego że karzesz nam wstawać o 6 rano w soboty? - spytał zdenerwowany JK który wyglądał jakby stratowało go stado byków.
- Kojarzycie dziewczyny z BLACKPINK nie?
- Głupio się pytasz. - parsknął Tae. - Każdy w K-popie je zna.
- Wczoraj wieczorem byłem u pana Bang i miałem pogadać z wami od razu po powrocie ale jak wróciłem wszyscy spaliście i nie chciałem was budzić. - wyjaśniał dalej lider.
- Mów o co chodzi a nie się jąkasz! - warknął Suga który wyjątkowo nienawidził gdy ktoś go budził zwłaszcza o tak wczesnej porze.
- Pan Bang wpadł na pomysł żebyśmy wspólnie z BLACKPINK stworzyli piosenkę która podobno ma nam przynieść więcej fanów ale i spełnić marzenie wielu o współpracy największego girlsbandu na świecie i największego boysbandu na świecie.
- Że przepraszam co!? - spytał niedowierzając w słowa przyjaciela Jin.
- My i one? Współpraca? - wtrącił się Hobi.
- Tak powiedział nasz shef a wiecie że co on powie jest dla nas jak rozkaz. My wciąż mamy obowiązek go słuchać panowie. - starał się uspokoić chłopaków RM.
- Znaczy my ok. Czemu nie? - zaczął powoli Seokjin. - Ale nie wiem czy te królewny będą chciały wogóle z nami gadać. Raz mijając Jennie powiedziałem jej "cześć" a ta tylko odwróciła głowę i przeszła obok mnie jakby nigdy nic.
- To nie ich wina Jin. - stanął w obronie dziewczyn Jimin. - Ten popieprzony YG im karze się tak zachowywać. Żeby niby uniknąć plotek. Ta bo to napewno pomoże.
- Cóż. Będziemy musieli się jakoś z nimi dogadać bo jutro o 16:00 mamy spotkanie. - mówił dalej Namjoon który był już spokojniejszy widząc w miarę normalną reakcję chłopaków.
- Tak szybko!? - zdziwił się Taehyung. - Przecież dopiero się dowiedzieliśmy. Nawet nie mamy żadnych pomysłów...
- Chyba po to właśnie jest spotkanie TaeTae. - przerwał przyjacielowi Jimin.
- Ty się akurat musisz cieszyć że tak szybko się z nimi zobaczymy. - wtrącił się Jeongguk. - W końcu będziesz mógł normalnie porozmawiać z pewną uroczą damą.
- O czym ty mówisz Kook? - spytał zdziwiony Park.
- Myślisz że jestem ślepy i nie widzę jak na nią patrzysz. Dosłownie pożerasz ją wzrokiem. - dalej drażnił przyjaciela widząc jak ten powoli się rumieni ale bardziej ze złości niż zawstydzenia.
- Tobie się chyba coś w głowie poprzestawiało Jeon Jeongguk! - w końcu nie wytrzymał Chim. - I o kim ty do cholery mówisz!? O Jisoo!? Przecież ja nawet na nią nie patrzę!
- Nie mówię o Jisoo ale o pięknej Australijce która zawróciła ci w głowie. Mam rację ChimChim?
- Pieprzysz głupoty JK.
- Więc to nie tak że gdy tylko ją widzisz to zaraz spuszczasz wzrok i się rumienisz. Albo gapisz się na nią jak wół na malowane wrota gdy ona tego nie widzi. Zakochałeś się po uszy w Roseanne Park! Powiedz to w końcu głośno Jimin i tak każdy o tym wie!
- Ty mały sukinsynie! - złapał chłopaka za kołnierz od piżamy ale Nam w porę rozdzielił piosenkarzy.
- Jak wy się zachowujecie!? Gorzej niż dzieci! - warknął załamany zachowaniem chłopaków lider. - A tylko spróbujcie się tak zachowywać jutro na spotkaniu a przysięgam że przez następny miesiąc śpicie na dworze na wycieraczce! - mówiąc to wyszedł z salonu co jak widać oznaczało koniec spotkania Bangtanów.
- I widzisz co narobiłeś dzieciaku? - spojrzał gniewnie na przyjaciela Jimin.
- Daj spokój Jimin-sshi. Przecież i tak każdy wie że od dawna podkochujesz się w Rosé. - parsknął Jeon zmierzając w kierunku drzwi. - Szkoda tylko że ona nawet na ciebie nie spojrzy.
🍔🍔🍔
Szybkie streszczenie:
- Lisa podkochuje się w Tae który tego nie odwzajemnia 💔
- Jimin podkochuje się w Rosé która tego nie odwzajemnia 💔Nie wierzę że będę pisać typowe romansidło podczas kiedy nie lubię filmów romantycznych XD 😂
CZYTASZ
I Can't Love You
FanficBLACKPINK aka najpopularniejszy girlsband na świecie i BTS aka najpopularniejszy boysband na świecie. Obydwa zespoły od wielu lat odnoszą duże sukcesy jako artyści muzyczni K-popu ale istnieje 1 ważna zasada której zawsze się trzymają - nigdy nie wc...