Jennie i Yoongi zgodnie z wcześniejszymi planami pojechali do zoo. Chłopak dobrze wiedział jak bardzo Kim kochała zwierzęta więc sam wyszedł z ową propozycją. Były ku temu 2 powody. 1 - chciał sprawić jej przyjemność i 2 - chciał spędzić z nią cały dzień tylko we dwoje.
Choć raperzy spędzali ze sobą ostatnio bardzo dużo czasu, często przytulali i całowali w policzek to wciąż nie byli parą. Yoongiemu tak bardzo zależało by dziewczyna zgodziła się do niego wrócić ale 25 latka wciąż co chwilę podkreślała "Jesteś świetnym przyjacielem", "Dobrze mieć takiego przyjaciela jak ty". No właśnie. Słowo "przyjaciel" bolało go za każdym razem. Nie rozumiał czemu brązowowłosa zachowywała się tak jakby nigdy nic ich nie łączyło.
- Chodź kochanie chodź. - mówiła swoim słodkim głosem do młodej żyrafy wystawiając do niej dłoń z odrobiną trawy.
- Uważaj Nini. - ostrzegł ją Yoongi ale bardziej żartobliwie. - Żeby ci przypadkiem ręki nie odgryzła.
- Spokojnie Yoonnie. To żyrafa a nie tygrys. - przewróciła oczami i wystawiła rękę dalej stając na palcach. - No chodź maleńka... Aaaaaa!!
Krzyk przerażonej dziewczyny zwrócił uwagę wszystkich przechodzących zwiedzających którzy spojrzeli się na nią jak na wariatkę.
Przyczyną było to że żyrafa rzeczywiście postanowiła skosztować trawy ale Jennie najwidoczniej nie wiedziała że owe zwierzęta mają tak długie języki. Kiedy fioletowy mięsień dotknął jej dłoni ta tak się wystraszyła że odskoczyła do tyłu. Min zasłonił usta żeby nie było widać jak mocno śmieje się z brunetki.- Z czego się śmiejesz!? To nie jest śmieszne Yoongi!
- Jest i to bardzo. Żyjesz? Nic ci nie jest?
- Na szczęście żyje. - mruknęła. - Ugh idę do łazienki umyć rękę bo cała się klei od jej śliny. - zrobiła zniesmaczoną minę i ruszyła w stronę toalet. - Zaraz wracam.
Suga jednak nie miał zamiaru czekać jak kołek i ruszył za Kim. Rozejrzał się dookoła by upewnić się że nikt na niego nie patrzy po czym wszedł za dziewczyną do damskiej toalety. Naszczęście była ona pusta więc zamknął drzwi.
- Yoongi zgłupiałeś!? - zdziwiła się obecnością chłopaka gdy po umyciu rąk odwróciła się by wyjść z pomieszczenia. Min jednak zagradzał jej drogę wyjścia.
- Nikogo tutaj nie ma.
- Ale to damska toaleta. Sio!
- Jennie musimy poważnie porozmawiać.
- To możemy na zewnątrz.
- Nie bo tutaj w końcu jesteśmy sami.
- O co chodzi? - westchnęła i skrzyżowała ręce na piersi.
- Myślisz czasem o nas?
- Co?
- Spytałem "Czy myślisz czasem o nas?". Tak czy nie?
- Nie rozumiem o co ci chodzi.
- O nas gdy byliśmy razem.
- I po co to zaczynasz?
- Bo ja nie jestem naiwnym Jiminem! Nie dam ci się tak zwodzić w nieskończoność tak jak to Rose robi z Jiminem! Mów o co chodzi! Czemu nie chcesz do mnie wrócić?
- Bo nie!
- Bo nie? I to wszystko co masz mi do powiedzenia?
- Przepuść mnie chcę wyjść! - próbowała dostać się do drzwi ale była za słaba by przepchnąć Mina.
- Pozwolę ci wyjść jak mi powiesz czemu ty i Rose się tak zachowujcie.
- Nie twoja sprawa.
- Nie moja sprawa? Nie moja sprawa!? Zachowujecie się jak pieprzone dzieci! Tu nie chodzi o pana Park bo widział jak Lisa i Kook trzymają się za ręce i nic nie mówił! Wie że są razem i ma to gdzieś! Fani zamilkli więc nie wiem w czym do cholery jasnej jest problem! Czemu się tak zachowujesz!? Już nawet Rosie zaczęła się ogarniać a ty ciągle stoisz w miejscu! Rozumiem że się boisz że sytuacja się powtórzy ale daję ci słowo że teraz już nic nas nie rozdzieli!
- Tu nie chodzi o Parka czy fanów czy o innych!
- To o co!?
- Bo wiem że jak dowiesz się prawdy to nie będziesz chciał ze mną być!
- Czemu niby mam nie chcieć być z tobą!? Kocham cię Jennie!
- Zostaw mnie Suga!
- Nie! Powiedz o co chodzi!
- Nie!
- Powiedz albo nigdy cię stąd nie wypuszczę!
- Jestem bezpłodna! I właśnie dlatego ci nie mówiłam bo gdy Kai się o tym dowiedział to mnie rzucił i bałam się że ty zrobisz to samo!
🍔🍔🍔
Miał być rozdział o Jirose ale po obejrzeniu wczorajszego Dance Practice do Run BTS oszalałam na punkcie Yoongiego 😳
I przysięgam że oglądałam to chyba z 30 razy właśnie dla niego
I za 1 razem dostałam tak potężnego fangirlu 😭☠️
Błagam niech on nie obcina tych włosów nawet jak pójdzie do wojska i niech je zawsze tak związuje w kucyka 🙏🙏🙏I jak myślicie co zrobi teraz Yoongi? Zostanie z Jennie czy odpuści sobie? 🤔
CZYTASZ
I Can't Love You
FanficBLACKPINK aka najpopularniejszy girlsband na świecie i BTS aka najpopularniejszy boysband na świecie. Obydwa zespoły od wielu lat odnoszą duże sukcesy jako artyści muzyczni K-popu ale istnieje 1 ważna zasada której zawsze się trzymają - nigdy nie wc...