🔞16+🔞
- Kookie przestań! - Lisa jęczała wijąc się po łóżku. W głębi duszy tak naprawdę chciała by chłopak nie przestawał choć na chwilę. Nigdy w życiu nie czuła się tak cudownie jak w tym momencie. Chłopak sprawiał jej ogromną ilość przyjemności. Sam fakt że miała ręce związane krawatem 24 latka i przywiązane do ramy łóżka tylko dodawał erotyzmu całej sytuacji.
- Napewno chcesz żebym przestał?
- T-tak. N-nie. To za d-dużo.
- Więc pozwól mi przenieść cię do raju. - po czym wrócił pomiędzy nogi Tajki. Mokre włosy przyklejały jej się do czoła. Niedawno przefarbowała je na jasny blond a one same sięgały jej już za ramiona. JK musiał przyznać że jego ukochana wyglądała przepięknie. Niczym najpiękniejszy anioł.
- Koo dochodzę. - ostrzegła swojego chłopaka odchylając głowę i zamykając powieki.
- Dojdź dla mnie moja najpiękniejsza Lili. - szepnął jej do ucha i wrócił do poprzedniej czynności. Nie minęła chwila jak Manoban głośno wypowiedziała imię chłopaka i wygięła plecy.
- Moja księżniczka. - zbliżył się do jej twarzy i mając gdzieś to że przed chwilą robił jej minetę zaczął ją mocno i namiętnie całować.
- Rozwiąż mnie.
- A co dostanę w zamian.
- Moją miłość? Rozwiąż mnie Kookie!
- Jak będziesz grzeczną dziewczynką to zobaczę. - mocniej przycisnął ich nagie ciała do siebie i dalej ruszał wargami.
- Jesteś gotowa kochanie? - Lalisa poczuła członek Koreańczyka przy swoim wejściu. Westchnęła głęboko by po chwili znów złączyć usta z tych chłopaka.
- Tak. Chcę cię teraz. Kocham cię.
- Lisa wszystko ok? - Tajka otworzyła oczy i natychmiast podniosła się z łóżka do siadu. Rozejrzała się po pokoju ale Jungkooka w nim nie było. Nad nią stała tylko zdziwiona Jennie.
- T-tak czemu pytasz?
- Co ci się śniło?
- A nic nic. A czemu pytasz?
- Wiesz ja wiele twoich głupstw w życiu słyszałam ale żebyś jęczała przez sen to pierwszy raz. - Lisa zdrętwiała przestraszona.
- Wydawało ci się Jen. Ja po prostu tak oddycham głośno zawsze gdy mocno śpię. To normalne.
- A czy normalne u ciebie jest wołanie przez sen "Jungkook, Kookie, JK"? - spytała podnosząc brew a Tajkę dosłownie zamurowało. Zrobiła się czerwona jak burak i patrzyła na przyjaciółkę z milczeniem.
🍔🍔🍔
Dla mojej ulubionej czytelniczki
Chciałaś Liskooka to masz 😘Ja nwm jak ja im później spojrzę w oczy po napisaniu tego 🙈
Przepraszam że taki krótki ale nie lubię pisać takich rzeczy bo czuję się...
Niezręcznie? 😢
Ale mam nadzieję że dało się to przeczytać 😅
CZYTASZ
I Can't Love You
FanficBLACKPINK aka najpopularniejszy girlsband na świecie i BTS aka najpopularniejszy boysband na świecie. Obydwa zespoły od wielu lat odnoszą duże sukcesy jako artyści muzyczni K-popu ale istnieje 1 ważna zasada której zawsze się trzymają - nigdy nie wc...