Selamlar, galiba artık texting kısmını çok göremeyeceğiz çünkü bazı sahneleri texting ile anlatmayı sevmiyorum
Full time texting bekleyenler için üzgünüm 😔
***
Cumartesi günü Seungmin kahvaltıdan sonra ilk iş kendini duşa atarken bornozla odasına girmesi ile beraber yatağında boylu boyunca uzanan kişiyi gördüğü gibi korkuyla bağırarak geriye kaçtı.
"Lan!"
Felix telefonu yüzünden indirdi. "Selam canikom."
Sırıtarak bornozla olan arkadaşına bakmış, Seungmin açık göğsünü biraz daha kapatırken "Annem nerede?" demişti ki Felix elindeki anahtarı salladı. "Anahtarı bize bırakıp gitti, ben de fırsat bu fırsat deyip anahtarı annemden kaçırıp size indim. Baktım duştasın başka zaman olsa girerdim de Chan hyung tarafından dövülmek istemediğim için girmedim."
İç çekti. "Aptal."
Rahat bir nefes verip sırtını yasladığı kapıdan çekmiş dolabına ilerlemişti. "Ne giysem?" dediğinde Felix ayağa kalktı. "Bunun için buraya geldim, Skyhris ordusunun Hyunjin komutanın askerleriyiz biz! Çekil çekil, ben ayarlarım geç otur."
"Abartma bak." dediğinde Felix poposunu salladı. "Çok da umrumda."
Yıllar sonra hatta ilk defa randevusu olan arkadaşını tabii ki hazırlayacaktı, lisenin başlarındaki sevgilileri sevgili saymıyordu Felix o yüzden evet, ilk randevu sayılırdı.
O Seungmin için kıyafet bakarken Seungmin geriye yaslandı. "Jisung ile Minho peki?"
"Hepimizden hızlı çıktı puşt ya, Minho da dünden razıymış alayına yürümüş şimdi mesajlaşıyorlar." Güldü. "Yıllardır sana platonik olan Chan hyung bu hareket karşısında ağlıyor."
"Ya sus mal."
Seungmin kendisi de istemsizce bu duruma güldüğünde Felix'in gülüşü büyüyüp kahkahaya dönmüş, gördüğü dizleri yırtık bol pantolonu ve mavi beyaz desenlerden oluşan tişörtü eline almıştı.
Yaz geliyordu ve yazın gelişi aşk demekti.
"Giy bunları," dediğinde Seungmin reddetmeden kıyafetleri giymiş, Felix banyodan alıp geldiği saç kurutma makinesi ile arkadaşının saçlarını kurulamıştı.
"Şimdi az biraz makyaj."
"Güzel durur mu bana?"
Göz kırptı. "Oo kendimizi sorgulamaya da başlamışız, sen iyice kaptırdın kendini. Devam böyle aslanım, ben yapamıyorum siz yapın çıkın kucağa."
"Ya geri zekalı!"
Seungmin anında onun koluna patlattığında istemsizce ısınan bedeni ile ellerini kaldırıp kendine yelpaze yaptı. Felix'in kullandığı bazı kelimeler hiç iyi yerlere gitmiyordu.
Felix ona abartmadan sade ama aynı zamanda renkli bir makyaj yaparken gözünün kenarına birkaç tane renkli far ile küçük kalpler yapmış kağıtları kaldırmıştı.
Seungmin merakla aynaya döndüğünde gördüğü görüntü onu memnun etti.
"Güzel olmuş. Beğendim."
"Ben yaptım."
"Hayır ben Kim Seungmin'im."
"That's my best friend, he's real bad bitch."
Seungmin ve Felix bu cümleyle birbirlerine bakarak kahkaha attıklarında Seungmin gerekli birkaç eşyasını yanına almış ve Felix ile beraber evden çıkmışlardı. Felix üst kata koşup anahtarı annesine verip geri geldiğinde Seungmin ona baktı.