Deel 11- tranen

110 2 0
                                    

Met tranen stromend over haar wangen komt Caro thuis toe. Ze gooit haar fiets aan de kant en gaat zo snel als ze kan naar binnen. Ze rent meteen naar boven en laat zich op haar bed vallen. Al snel is haar kussen nat van haar tranen. Na een tijdje in haar bed te liggen staat Caro langzaam op. Ze voelt zich duizelig en ze heeft hoofdpijn van het huilen. Ze neemt haar rugzak, die ze wanneer ze binnenkwam in de hoek heeft gegooid, vast en zet zich aan haar bureau. 

Wanneer ze haar wiskundeboek uit haar rugzak haalt en het openslaat komt ze op de pagina waar de oefeningen staan die Vince aan Caro heeft uitgelegd tijdens hun eerste afspraakje. In een snel tempo stromen de tranen opnieuw over Caro's gezicht. Ze neemt het boek vast en gooit het boos naar de andere kant van de kamer. Ze legt haar hoofd in haar handen en blijft huilend zitten tot Titin haar roept om te eten.

Caro staat op en gaat nog even naar de badkamer om te kijken hoe ze eruitziet. Ze zucht als ze haar rode ogen ziet en ze zou zo opnieuw in huilen kunnen uitbarsten. Ze doet wat water in haar gezicht en gaat dan naar beneden. Gelukkig merken Karel en Titin niks en praten ze gewoon gezellig met elkaar. Caro zegt niet veel en is redelijk stil. Na het eten gaat ze douchen en kruipt ze in haar bed, waarna ze opnieuw in tranen uitbarst.

Gewoon al denken aan Vince maakt haar zo verdrietig. Ze weet zelf niet eens waarom ze huilt. Zij en Vince zijn toch gewoon vrienden. Dat is wel heel duidelijk nu. Maar toch...Caro had gehoopt dat het meer was. Dat zij en Vince iets zouden worden. Maar hij is samen met Emma. Dat had Caro, eerlijk gezegd, nooit zien aankomen. Ze dacht altijd dat die twee gewoon beste vrienden waren. Of misschien leek dat gewoon zo omdat zij iets voelt voor hem. Door al deze gedachten blijven de tranen stromen over haar gezicht en na een lange tijd te huilen valt Caro eindelijk in slaap.

Fake it 'til you make itWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu