*Hikaye textingdir. İlk 20 bölümü hazır. Hazır bölümler bitene kadar her gün yb gelecek. İyi okumalar 🖤
Sezgin: Merhaba, ben Umutsuzlar için seçmelere katılmıştım. Açıklanan listede adımı göremedim.
Sezgin: Sanırım yanlışlık olmuş.
Niver: Merhaba, nasıl bir yanlışlık?
Sezgin: İsmim yok.
Niver: Bu seçilmediğini gösterir.
Sezgin: Ben ilkokuldan beri tiyatro dersleri alıyorum. Önceki okulumda sergilenen Umutsuzlar'da başrollerden birini oynamıştım.
Sezgin: Ayrıca Meg'deki sevgili rolü bana tam uyuyordu.
Niver: İş yapmıyoruz, cv'ne gerek yok.
Niver: Sana uysaydı, senin olurdu.
Sezgin: Pardon da tüm replikleri ezberlemiştim ve mükemmel performans gösterdim.
Sezgin: Neredeyse tüm jüriden tam puan almışken sırf sen başka bir seçenek sundun diye yedeklere alındım.
Sezgin: Şimdi yedeklerden bile ismimi çıkarttırmışsın. Benimle derdin ne?
Niver: Jüriden tam puan alma nedenin babanın sahne dekorlarını ve kostümleri karşılaması da olabilir.
Niver: Yeteneğin tartışılır, replikleri ezberlediğin için adını yedeklere yazdırdım.
Niver: Yedeklere alındığında başrolü kapan kızın ayağını kaydırmaya çalışmasaydın yerinde kalırdın.
Niver: Seninle kişisel derdim yok.
Sezgin: Juriden tam puan alma nedenim hak etmiş olmam. Seninle bu konuda tartışmayacağım.
Sezgin: O rolü istiyorum. Şu anki başrolden daha iyi olduğumu sen hariç herkes kabul ediyor.
Niver: Tiyatro kulübünün başkanıyım. Rol atamalarında en çok sözü geçen ikinci kişiyim. Yani zaten önemli olan benim kabul etmem.
Niver: Seneye şansını denersin.
Sezgin: Bu yaptığın haksızlık!
Niver: Haksızlık olan baba parasıyla şimdiye kadar hakkın olmayan rolleri kapmış olman. Önceki gösterilerini izledim. Sende mimik namına bir şey yok. Ayrıca ellerini durmadan sallayıp rolün içine ediyorsun.
Sezgin: Benim gösterilerimi izlediğine göre derdin kişiselmiş. Sahip olduklarımı kıskanmaya devam et.
Sezgin: O rolü alacağım, ikinci söz sahibi kimin umurunda?
Niver: Annemi ikna etmeye çalışırken iyi şanslar.
Niver: Kendisi sadece rol yeteneğine bakar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seyir Vakti (gxg)
RomanceTiyatro kursunda rolu kapmak için başkana yazan Sezgin, beklemediği bir karşılık alır.