8

2.2K 256 19
                                    

*İyi okumalar 🖤

Sezgin: Gi'nin soğuk nevale olması gerekiyor diyordun. Gonca sakar kızı canlandırıyor gibi rol kesiyor.

Niver: O sahnelerin öyle olması gerekiyordu. Seyir zevki olması için.

Sezgin: Yani karaktere uyumsuz sahne yazmışsın.

Niver: Karakterin kendine uymayan bir sahneyi nasıl canlandırdığı önemli. Telaşlı olduğunda absürt tepkiler vermedi. Yakalanacağını düşünmesine rağmen çoğu yerde robot gibi hareket etti. Aşırı tepkiler veren Meg'le oldukça uyumluydu.

Sezgin: Gi için doğaçlama gerekiyor.

Niver: Doğaçlamayı sen mi yapacaksın?

Sezgin: Önceki oyunumu izlediğini söyledin. Orada fazlasıyla doğaçlamam vardı.

Niver: Herhalde bu ne saçma sahne dediğim yerlerde.

Sezgin: Kıskanıyorsun.

Sezgin: Başrol olamadığın için mi başkanlığı alıp yan rolleri kabul ettin?

Niver: Düşünce tarzına bak fazla gelişmemiş.

Niver: Bölüm birincisi olduğum için başkan seçildim.

Niver: Senin gibi rolün sahne sayısına önem vermiyorum. Bu arada hiç başrol olmadığımı sana düşündüren ne?

Sezgin: Geç bu ayakları.

Sezgin: Daha önce başrolun varsa şu anki durumun daha anlaşılır. Sahnedeki yeteneğine güvenmediğin için mi senaryo yazmaya başladın? Oyunculuk olmadı, buradan yürüyeyim mi dedin?

Niver: Sen kendine oyuncu diyorsan ben ordinarius'um.

Sezgin: Gerçekten narsistmişsin.

Sezgin: Madem bu kadar iddialısın hadi bir yarışma düzenleyelim.

Sezgin: Gonca'yla birlikte rolden bir sahne canlandıralım. Bakalım hangimizin oyunculuğu daha çok beğenilecek. Var mısın?

Niver: Bunu sorman gereken kişi Gonca.

Niver: Telefonunun zırt pırt çalması ve sözde boğaz kuruluğundan yaptığın öksürükler performansı etkilemedi diye farklı yollar mı arıyorsun?

Niver: Sen de takipçi satın alacak tip var.

Sezgin: Okulun sayfasında sen paylaşırsın.

Sezgin: Gonca da kendine güveniyorsa kabul eder. Ne oldu? Yoksa bana haksızlık ettiğinin ortaya çıkmasından mı korkuyorsun?

Niver: Sırf daha güzelsin diye erkekler seni seçecek.

Sezgin: İltifatın için sağ ol.

Sezgin: O zaman kızlar da güzelliğimi kıskanıp Gonca'ya oy verebilir.

Niver: Gonca sevilen biri değil.

Sezgin: Bu onun problemi.

Niver: Lezbiyen olduğunu biliyorsun. Açık oylamada sadece linç yer. Senin gibi kurnaz tilki bunu düşünmüş olmalı.

Sezgin: Hep mazeret sunuyorsun.

Sezgin: Anlaşılan, yemiyor.

Niver: Diyelim ki yedi ve sen daha çok oy aldın. Bunun için rolü sana vereceğimi mi düşünüyorsun?

Sezgin: Hayır sen geri adım atmayacak kadar kendini beğenmişsin.

Sezgin: Diğerleri yaptığın haksızlığı görse yeterli.

Niver: Böyle bir durumda şartlar eşit olmalı.

Niver: İkinize de kostüm makyajı yapılacak ve kim olduğunuz belli olmayacak. Yüzünüz zaten tülle örtülü olduğundan anlaşılmaz. Oylama bitene kadar kimin kim olduğu ortaya çıkarsa, geçersiz sayarım.

Sezgin: Damarına mı bastım?

Niver: Gonca kabul ederse, şartlar bu.

Sezgin: Galip olarak çıktığımda benden özür dileyeceksin.

Niver: Sen şart koyacak durumda mısın?

Sezgin: Korktun mu?

Niver: Gonca birinci olduğunda, yedeklerden ayrılacaksın.

Sezgin: Anlaştık.

Niver: Anlaştık.

Seyir Vakti (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin