18

2K 232 24
                                    

*İyi okumalar ❤

Sezgin: Yarışma şaibeli değil sadece yanlış kitleye karşı düzenlendi ne demek?

Sezgin: Benden sonra diğer insanları da mı küçümsemeye başladın?

Sezgin: Büyük linç yiyeceksin Niver başkan.

Niver: Düşüncelerimi yazdım.  İnandıklarım ve fikirlerim yüzünden linç yiyeceksem kabul ediyorum.

Sezgin: Neden düşüncelerin hep beni aşağlamakla ilgili?

Niver: Sana bunun kişisel olmadığını kaç kez söylemeliyim?

Niver: Yarışmaya katılan sensin, düşüncem bir başkasıyla ilgili mi olacak?

Sezgin: Gonca benden daha profesyonel öyle mi? Bu sefer güldürdün.

Sezgin: Benim kaç tane oyun sergilediğime bir daha bak.

Sezgin: Gonca'nın ön planda olduğu oyun sayısı iki.

Niver: Sayılar kimin daha iyi olduğunu belirliyor mu?

Sezgin: Liste boşuna kalabalıklaşmıyor.

Niver: Öyleyse bana ettiğin tüm lafları geri al. İlkokuldan beri tiyatro sahnesindeyim.

Niver: Senin oynadığın, izlediğin, senaryosunu okuduğun oyunların toplamı benim listemde.

Sezgin: Vazgeçtim, istisnalar olabiliyormuş.

Niver: Ben de zaten sayıların değil sahne sanatı kimin ilgi çekiciyse, oyunculuğu kabiliyetliyse onun daha profesyonel olduğunu düşünüyorum.

Sezgin: Hocalardan ikisi gelip provamızı izledikten sonra size baskı yapmış diye duydum.

Sezgin: Acele provaları tamamlayıp tekrara girmenizi söylemişler. Bir de ne demişlerdi? Anne rolüne birini yetiştiremediğinizden onun kısımlarını çıkarıp baba için de başka oyuncu denemenizi mi?

Niver: Bilgin her şeyi sana anlatmış anlaşılan. Arkadaşın senin için sahnesini yaktı. Mutlu oldun mu?

Sezgin: Sizinle rol almak istemediğine karar vermiş. Merak etme artık bizimle daha güzel sahneleri olacak.

Niver: Yani size katıldı, iyiymiş.

Sezgin: Kazanan tarafta yer almayı seçti.

Niver: Bilgin'den yanılgıyla hareket etmesini bekliyordum.

Niver: Tiyatro, sahnede son oyuncu kalana kadar devam eder.

Niver: Merak etme, biz de aynı şekilde devam ediyoruz.

Niver: Hocalar ise her zaman fazla aceleci olur. Sizin iyi, bizim daha kötü olmamızla alakası yok. Yıllardır kötü sahnelerle bu okula ödüller kazandırmadık.

Sezgin: Belki de yeterince iyi rakibiniz yoktu.

Niver: Sezgin sizin rakibiniz geçen senenin beşincisi. Çok fazla uçuyorsun.

Sezgin: Komiksin ama yine güldürmedin.

Sezgin: İkincilikte olmak için dua et. Mâlum birinci çoktan belli.

Niver: Bu kadar eminsen biraz sallanmak tahtını yıkmaz değil mi?

Sezgin: Ne demek istiyorsun?

Niver: Bilgin'e selam söyle.

Niver: Belki de takas usülü gitmeliyiz.

Seyir Vakti (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin